25 May 2007



EDITORIAL:

Είμαι πολύ καλύτερη στα comments από ότι στα ίδια μου τα post. Το διαπιστώνω με την ίδια ακριβώς έκπληξη κάθε φορά, που με τρακάρω.

Αλλά ότι θα αντλούσα επιβεβαίωση και από τις θετικές αντιδράσεις των blogo-ιδιοκτητών, ε όχι! Αυτό πάει πολύ! Τι χαρακτήρας!

Παρά την εντύπωση που μου κάνω, λοιπόν , με κάθε τρόπο θα ήθελα να ενισχύσω την διάθεσή σας αυτή και γι αυτό την επανατροφοδοτώ θετικά.

Συνεχίστε να με σχολιάζετε ! Με κάνετε καλύτερο άνθρωπο!


Υ γ ...Είμαι ...δυο εγώ!


Είναι γεγονός πως είμαι τριγυρίστρα. Ποτέ δεν προσπάθησα να το κρύψω. Μου αρέσει να κάνω βόλτες ,άλλοτε άνευ λόγου και αιτίας, άλλοτε πάλι ανάμεσα σε προορισμούς. Ή για να ακριβολογήσω μου αρέσει να βρίσκομαι έξω*

Είναι μια περίεργη αίσθηση. Σαν κάτι να μου ψιθυρίζει διαρκώς στο υποσυνείδητο « πρέπει να κυκλοφορείς εκεί που εξελίσσονται τα γεγονότα, οι καταστάσεις» « μη μένεις μέσα» « αλληλεπιδρώ= υπάρχω »

Θα σας δώσω ένα πολύ απλό παράδειγμα που χρησιμοποιώ, γιατί μου φάνηκε πολύ εύστοχο και έξυπνο μαζί, όταν το σκέφτηκα.

Μην ανησυχήσετε αν δεν συμφωνήσετε μαζί μου. Είναι απολύτως φυσιολογικό και ως ένα μέρος στατιστικά αναπόφευκτο. Α! Επίσης σέβομαι και υποκλίνομαι στην επιστήμη της στατιστικής. Μετά από τον εαυτό μου , είναι η αμέσως επόμενη που με εντυπωσιάζει τόσο πολύ......!

Επιστρέφω στο παράδειγμα: Ας υποθέσουμε πως το ωροσκόπιό σας, σας ενημερώνει/προειδοποιεί πως σήμερα θα είναι η τυχερή σας μέρα για τον έρωτα/ τη συνεργασία/ το χτένισμα της ζωής σας.

Πόσες πιθανότητες δίνετε στο να συμβεί αυτό περιφερόμενοι στα 120τμ του κατά τ άλλα διαμπερούς και ευάερου σπιτιού σας? Κ- α- μ –ί –α

Ίσως στην πρώτη περίπτωση, τώρα που το ξανασκέφτομαι, να έχετε μια ευκαιρία με τον ωραίο πιτσαδόρο, που θα σας εξυπηρετήσει...

Εξαιρούνται οι περιπτώσεις όπου παρακολουθείτε champions league… για ευνόητους λόγους. Και φυσικά εκείνες όπου κάνετε δίαιτα

Επίσης θεωρώ υποχρέωσή μου, στο δύσκολο έργο της επιχειρηματολογίας του « δεν βάζω κώλο μέσα» , να καλύψω όλες τις προεκτάσεις.

Θεωρώ το τριγύρισμα πιο πολυέξοδο σπορ, ίσως ακόμη και από τη σκοποβολή, ή και την ιππασία. Ο λόγος είναι προφανής.

Κάποιες φορές το τριγύρισμα σε οδηγεί σε αναγκαστικές στάσεις, ειδικά όταν δε έχεις ως τελικό προορισμό κάποια δουλειά. Όλο και θα φας κάτι, θα χρειαστείς ένα νερό, έναν χυμό....

Μια πολύ σημαντική παρενέργεια επίσης, την οποία ίσως να αποφύγετε με διπλωματία και έμπειρο χειρισμό, είναι η γκρίνια.

Η γκρίνια παίρνει πολλές μορφές και συνήθως επιτίθεται στο ανυποψίαστο θύμα-τριγυριστή δανειζόμενη το προσωπείο του φίλου/ συνεργάτη/ εραστή, που από πλήξη/ ανταγωνισμό/ ανασφάλεια, προσπαθεί να βεβηλώσει την καθ όλα ιερή στιγμή του τριγυρίσματος.

Θεωρώ την τελευταία μορφή γκρίνιας και την πιο μοιραία για το ασφαλές μέλλον του τριγυρίσματος, αλλά σας έχω ήδη προϊδεάσει για τους μηχανισμούς αποφυγής.

Αυτά ως εισαγωγή στο τριγύρισμα.

Θα ακολουθήσουν και άλλες τέτοιες συνεδρίες.

Μην νομίζετε.. Κάπως έτσι ξεκίνησε και η σχολή των περιπατητικών φιλοσόφων

Προτείνω για soundtrack το «τριγυρίζω» του Λ. Πανταζή...

Ή-αγαπήστε με με τα ελαττώματά μου-

τριγυρίστρα



















No comments: