09 December 2007

"To do " List


Χθές το μεσημέρι προσφέρθηκα να πάρω τον γιο της φίλης μου από το μάθημά και να τον κατεβάσω στην ηρωίδα ελληνίδα μάνα που περίμενε μαζί με τον άλλο της γιο για να πιούμε καφέ

Έτρεχα να προλάβω και σκεφτόμουν ότι το παιδί είναι, πια, η προτεραιότητα στη ζωή της γυναίκας που το μεγαλώνει. Ή κάτι τέτοιο, τέλος πάντων

Η προτεραιότητα με κρατούσε σφιχτά από το χέρι, με ρωτούσε τι σημαίνει Χαρτοπωλείο, και γιατί οι κόρνες κάνουν τόσο φοβιστικό θόρυβο ,και γω της απαντούσα γεμάτη καμάρι μια και επιτέλους κάποιος θα μου δειχνε τυφλή εμπιστοσύνη και δεν θα με αμφισβητούσε. Τουλάχιστον μέχρι να μεγάλωνε

Συζητήσαμε για τον φουσκωτό Άγιο Βασίλη που είδαμε σε ένα μαγαζί με εποχιακά είδη, και σκέφτηκα πως οι άντρες, τελικά, από πολύ μικρή ηλικία έχουν κάτι φουσκωτό για να παίζουν ….

Φυσικά , στη διαδρομή δεν έλειψαν ούτε τα περίεργα βλέμματα, μια και η προτεραιότητα μου πεφτε λίγο ξανθιά για να ναι το βλαστάρι μου, και μάλλον στην απαγωγή πήγαινε το μυαλό όσων μας συναντούσαν. Γιατί από την άποψη της ηλικίας, κάλλιστα θα μπορούσε να ναι δικιά μου η προτεραιότητα.

Θαύμασα την προτεραιότητα για την διαπαιδαγώγηση που έχει δεχτεί από την ικανότατη μαμά της, και σύντομα φτάσαμε στο προορισμό μας.

Η προτεραιότητα με άφησε από το χέρι, και έτρεξε να βρει τις υπόλοιπες προτεραιότητες για να αρχίσουν το παιχνίδι, που φυσικά είναι η προτεραιότητα της

Έτσι ήπια καφέ με την φίλη μου ενώ σκεφτόμουν πως, αν και σύντομα θα πρέπε να συμβεί, παρ όλα αυτά, δεν είναι ακόμα καιρός να αλλάξουν οι προτεραιότητές μου….

44 comments:

TzinaVarotsi said...

Μη γελιέσαι, δεν συμβαίνουν μόνο τέτοιες όμορφες στιγμές όταν έχεις μόνιμη μια ή δυό ή και περισσότερες προτεραιότητες στη ζωή σου.
Ξέρω....τό'χω πάθει.....χεχεχε

K.K.M. said...

as time goes by αγαπητή μου, as time goes by...

oni said...

Απ τα καλύτερα ποστ σου!!! Γελούσα και παράλληλα σκεφτόμουν και είχα και μια εσωτερική διαμάχη αν έπρεπε να στεναχωρηθώ κι όλας. Μόνο εσύ ξέρεις πότε θα βάλεις μπρος το σχέδιο "προτεραιότητα". Μικρή είσαι ακόμη. Και τσαπερδόνα :)

Υ.Γ. Ενδιαφέρον θα χει η έξοδος με μαμάδες. Δεν ένοιωσες λίγο Carrie Bradshaw όταν είχε δει κάτι φίλες της με τις προτεραιότητες παραμάσχαλα;

BLUEPRINTS said...

κάπως σαν πρόβα τζενεράλε για αλλαγή προτεραιοτήτων μου φάνηκε τώρα αυτό;

nikisot said...

pw pw 8a kaneis poly omorfh proteraiothta

fevis said...

Οι προτεραιότητες μπαίνουν στην ζωή μας όταν το timing είναι σωστό.. Και όταν έρθει το σωστό timing θα ανακαλύψεις άναυδη πως αυτή η προτεραιότητα θα ξεπεράσει κάθε άλλη στη ζωή σου με μια κίνησ ματ... Και θα παραμείνει στις - τουλάχιστον - πέντε πρώτες θέσεις for ever...:-)

Wrong Guy said...

μαλένα (αυτό είναι το θηλυκό του μαλάκα)ώρες ώρες σκέφτομαι ότι θέλει πολύ θάρρος να γράφεις τέτοιες σκέψεις σου.

Μετεωρίτης said...

A, τι λες;!
Νομίζεις δηλαδή εσύ πως ΕΓΩ είμαι έτοιμη να αλλάξω τις προτεραιότητές μου;!!
μπρρρ...
πάγωσε η ραχοκοκκαλιά μου!!

Όχι ακόμα, όχι ακόμα!! Help!! Το post σου μου έδωσε κουράγιο να συνεχίσω! Και α!! Ήταν πάρα πολύ όμορφα γραμμένο!!!

Tali said...

εγω παλι..θελω να ερθει η εποχη που θα εχω και παλι μονο εμενα ως προτεραιοτητα..
Να σου πω κατι ?
Η τελευταια ξενοιαστη νυχτα στη ζωη σου θα ειναι πριν φερεις στον κοσμο
την δικη σου προτεραιοτητα...

γι αυτο δως του να καταλαβει..οσο εισαι ξενοιαστη !!!

καλημερα /καλη Κυριακη!

Vrakas Kostas said...

..Να αλλαξουν με το καλο..αλα παντα με τον καταλληλο!!
..Με εννοεις φυσικα φιλενας!!ε;;;
υγ..Εξυπνο ποστ!

Dr_MAD said...

Από τα πιο όμορφά σου post...
Προφανώς η έμπνευση δεν είναι η ίδια η προτεραιότητα, αλλά η σκέψη της αλλαγής προτεραιοτήτων ;-)

Προτεραιότητα
θέλω νά' χω μέσα στην καρδιά σου
Η πρώτη σκέψη σου
στο μυαλό σου νά 'μαι εγώ
Προτεραιότητα
πρώτη στα μεγάλα σχέδιά σου
εγώ θα βρίσκομαι
πες το μου αυτό

PS: Καλό μου κανατάκι πώς είναι δυνατόν ένα κανατάκι να μην έχει σχέση με μαγειρική? Στο ίδιο τραπέζι μεγαλώνετε και στην ίδια κουζίνα ζείτε.

Unknown said...

Πολύ όμορφο κείμενο που αναδυκνύει τον ισορροπημένο ψυχικό σου κόσμο!

;)

Όταν έρθει και η δική σου προτεραιότητα, θα αισθάνεται σίγουρα υπέροχα για πολλά χρόνια...

Anonymous said...

άμα μάθει ο γιος της φίλης σου
πως τον λες προτεραιότητα δε θα σου ξαναμιλήσει.

Αν το μάθουν και οι συμμαθητές του, ε , τότε μάλλον θα σε σκοτώσει...

υγ
άρχισε να ξυπνά κανένα ένστικτο μέσα σας;
Προσέξτε το αυτό. Είναι επικίνδυνο

Anonymous said...

Kαλές Γιορτές Χριστίνα!!!! Θα είμαστε όλοι εδώ και θα τα λέμε μπλογκιακά!! Προτεραιότητα έχει στη ζωή σου ότι σε κάνει να περνάς μοναδικά υπέροχα!!Μη σκας για οτιδήποτε άλλο!!Όλα θα γίνουν στην ώρα τους!! Καλό Κυριακάτικο απόγευμα!!!! :-) ]:]

KitsosMitsos said...

Ενδιαφέρουσες σκέψεις μέσα από ιδιότυπη εμπειρία.
Η ζωή είναι θέμα προτεραιοτήτων και είναι καλό για σένα που τις γνωρίζεις!

Love and Poison said...

Αχ τι καλά! Θα έρχεσαι να παίρνεις και τα δικά μου (σε 10-20 χρόνια όπως το κόβω) να τα πηγαίνεις στις κούνιες?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων, φιλιά
χχ

Anonymous said...

Μεγάλο θέμα έβαλες με το κείμενό σου. Έχω δει πάντως μαμάδες που και μετά τα παιδιά τους προτεραιότητα παρέμεινε ο εαυτός τους και η καριέρα τους και οι προτεραιότητες φορτώθηκαν σε παππούδες. Όλα σχετικά είναι λοιπόν. Όσο για τη χρονικότητα, όλα παίζουν και πρέπει δεν υπάρχουν στη ζωή του καθενός μας. Κανείς μας δεν ζει μια στατιστική, απλώς αποτελεί μέρος της.

Νάνσυ Παραδεισανού said...

kanataki epitelous!!!!! vgika sosti stis parotrinseis- provlepeseie mou!!!

Manos S. said...

έέέέέέέέέτσι....να παίρνουμε σειρά σιγά σιγά!!!

sikia said...

Άραγε ο Ηρώδης τι προτεραιότητες είχε?

Greca said...

χμμμ τσαπερδόνα σας έπιασε το πνεύμα των γιορτών??? πήγατε πολλές φορές στα τζάμπο??? πάθατε υπερ-μπεμπεκίαση? η συνταγή... ξαπλώστε μοναχή σας (αλλιώς το βλέπω να γίνεται όντως προτεραιότητα )και θα σας περάσει!
πέρα από την πλάκα... αν είναι να έρθει και όποτε είναι να έρθει ΘΑ ΕΡΘΕΙ!!!
σε φιλώ!
καλη βδομάδα!

Unknown said...

τικ, τακ, τικ, τακ κάνει το (βιολογικό) ρολογάκι...

xaos said...

Προτεραιότητες και όχι μόνο,Πάνω απ όλα.Κάτσε όπως είσαι.

kanataki said...

st
τικ τακ κανουν οι ωρόλογιακές βόμβες
και τακα τακα τακ κάνουν τα τακουνακια
υγ και τι μ αυτο?
υγ ε??

greca
εγω ενα απλό ποστ ανέβασα
υγ τι το κανατε θέμα?????


sikia
τι σωστή
υγ γιατί νομίζεις συκιά μου οτι εμεινε στην ιστορια??


mane.s
κολοβή αλεπού
υγ ε, κολοβή αλεπού

nancy
σιγουρα διαβασες το σωστο ποστ?
υγ μαλλον σου διεφυγε το συμπερασμα
υγ ξαναδιαβασε την τελευταια σειρα
υγ θα σου κανει καλο


doratsirka
μα αγαπητη αν ειναι να τον πηδηξουμε το φραχτη, ας το κανουμε σωστα
υγ αλλιως μενουμε απο την αντιπερα οχθη



love and poison
μετα χαρας
υγ και ετσι για παντα θα χω κανει το χρεος μου στην κοινωνια



kitsemitse
ειδες ο εθελοντισμός????


stixakia
μα η προτεραιότητα ειναι η αγαπημενη μου
υγ ετσι ευκολα νομιζετε οτι παιρνετε ενα παιδι απο το χερι, χωρις να ειστε η μαμα του???


tase
κειμενο??
ισορροπημένος ψυχικός κόσμος???
υγ πείτε μου οτι το λετε για πλάκα!!!


mad
και συ συγκινήθηκες???
υγ τι σας συμβαίνει όλους ????


vrakas kostas
θετε να πειτε οτι το κανα επιτηδες για να περασω υπογεια μυνηματα???
υγ ελεος
υγ καλυτερα να κανα στεκι μου το jumbo
υγ πιο ευκολα θα το περνουσα..



talisker tss
αυτό για την τελευταια ξενοιαστη νυχτα ήταν ανατριχιαστικό!


μετεωριτη
μαθε και προφυλαξου!


mr wrong guy
που τις κανω θελει θαρρος
υγ θα κοψω τις φωναχτες σκεψεις!

fevis
καλα που μου αφησες αλλες 4 γιατί αλλιώς....


moodygirl
ξεκινάω την αναζητηση του ισχυρου αρσενικου
υγ τι φταει ο μπουκλας???

blueprints
ε,όχι λοιπόν!


oni
εμ δεν ενιωσα?
υγ ασε που το χω συνηθισει
υγ γιατι προβλημαστιστηκες πουλακι μου???


κκμ
αυτό ειναι η τελευταια μας ελπίδα ,αγαπητε



νιοβη
φαντάσου!

kanataki said...

χελώνα
μετά από το σχόλιο αυτό λέω να ακολουθήσω το plan B!

Unknown said...

υπάρχουν και βιολογικές ωρολογιακές βόμβες...
Φιλιά

APSOY said...

Εγώ μεγάλωσα αλλά ποτέ δε θα σε αμφισβητήσω!!!
:)

υγ(μπορώ να πάω να παίξω τώρα?)
υγ(πέρα απ' την πλάκα πολύ όμορφο το κείμενο σου - έχει κάτι!!!)

Αψου!

kanataki said...

apsoy
κάτι?? τι κάτι??? τι θες να πεις? Τι εννοείς??
υγ λέεεεεεγγγγγεεε


-st-
βρε επιμονή!

Anonymous said...

Αφιερωμένο σε ολους τους μαιντανούς-προσκεκλημένους των Εκπομπών του, και στα Γερμανικά νουμεράκια που έχουμε κάνει όλοι μας εκτός από τον Μάκη με την βίλα και το Καγιέν..

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ (ΜΑΚΗΣ) ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΓΕΝΙΑΣ.
ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΕΙΣ ΤΑ ΜΗΤΡΩΑ ΑΡΡΕΝΩΝ ΛΕΟΝΤΕΙΟΥ ΑΧΑΪΑΣ, ΕΤΟΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ 1954.

>>27-12-1973>>ΑΝΑΒΟΛΗ ΣΤΡΑΤΕΥΣΕΩΣ ΔΙΑ ΦΟΙΤΗΣΙΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΜΠΟΛΩΝΙΑΣ ΙΤΑΛΙΑΣ.
>>17-12-1974 >>ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΠΟΛΩΝΙΑΣ ΙΤΑΛΙΑΣ.
>>21-12-1977 >>ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ (ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ).
>>1-1-1982 >>ΔΙΑΚΟΠΗ Η ΑΝΑΒΟΛΗ ΣΤΡΑΤΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΡΑΤΤΕ ΟΡΘΗ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΗΣ.
>>8-4-1982>>ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ.
>>18-11-1982 >>ΕΜΗΝΥΘΗ.
>>6-4-1983>>ΚΑΤΕΤΑΓΗ ΕΙΣ ΤΟ 625 Τ.Π. (ΙΩΑΝΝΙΝΑ).
>>6-4-1983>> ΔΙΕΤΗΣ ΑΝΑΒΟΛΗ ΣΤΡΑΤΕΥΣΕΩΣ, ΛΟΓΩ ΥΓΕΙΑΣ, ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΠΑΣΧΕ ΑΠΟ BΑΡΕΙΑ ΨΥΧΟΝΕΥΡΩΣΙΝ.
>>25-3-1985 >>ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ. ΕΚΡΙΘΗ ΙΚΑΝΟΣ Ι1 ΓΙΩΤΑ ΕΝΑ).
>>13-8-1985>>ΚΑΤΕΤΑΓΗ ΕΙΣ ΤΟ Κ.Ε.Ε.Μ. (ΣΠΑΡΤΗ).
>>13-8-1985>>ΕΚΡΙΘΗ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΔΙΑ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΝ Ι5 (ΓΙΩΤΑ ΠΕΝΤΕ), ΩΣ ΠΑΣΧΩΝ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΒΑΡΕΙΑ ΝΕΥΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΜΕ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ (ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ). ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ 166/ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ.


ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ

m00nchild said...

Είχα μέρες μου φαίνεται να σε διαβάσω και το χάρηκα:) Μόνο το ότι μπήκες σε τέτοιου είδους σκέψεις...χεχε..κάτι μπορεί να σημαίνει...τικ τακ τικ τακ....(όχι δεν είναι το ξυπνητήρι που κατάπιε ο κροκόδειλος που έφαγε τον Κάπτεν Χουκ)!

m00nchild said...

Είχα μέρες μου φαίνεται να σε διαβάσω και το χάρηκα:) Μόνο το ότι μπήκες σε τέτοιου είδους σκέψεις...χεχε..κάτι μπορεί να σημαίνει...τικ τακ τικ τακ....(όχι δεν είναι το ξυπνητήρι που κατάπιε ο κροκόδειλος που έφαγε τον Κάπτεν Χουκ)!

leila said...

Mααααααααλιστα.. περι προτεραιοτητων το θέμα.. και συγκεκριμενα περι παιδιών.. κάποιοι τρελλαινονται και θελουν παρα πολυ να κάνουν γρηγορα παιδια, κάποιοι όχι, κάποιοι δεν εχουν τη δυνατοτητα να το κάνουν (ειτε βιολογικώς, ειτε οικονομικώς) και χιλιάδες παιδια πεινάνε ή δεν εχουν οικογενεια..
και απο την αλλη γονεις που τρελλαινονται απο χαρα και αγαπη για τα παιδια τους και στεκονται διπλα τους και γονεις που δεν στεκονται διπλα τους, απο εγωισμο ή δεν ξερω γω τί αλλο....

ειναι αυτο που λέμε αμαρτιες γονεων παιδευουσι τεκνα!

ουφ, δεν θελω καν να τα σκεφτομαι αυτα, αλλα, να, οι επιλογες των γονεων μας μας επηρεαζουν.. τι να σου πω, ο καθενας με τον πονο του!

οποτε ολοι καλα κανουμε χριστινα μου που το σκεφτομαστε καλά να κάνουμε παιδια.. ειναι πολυ σοβαρη υπόθεση και βεβαιως, ειναι και εχουν προτεραιοτητα!!

βασίλης said...

Ψήνεσαι σιγά σιγά τσάπερ. Και ξανθό και μελαχροινό ένα κοριτσάκι στα χέρια σου, μια ζωή, ε; Πώς είπατε; Φιλιά πολλά

gkriniara said...

Άσε ρε... δεν είναι αυτές οι προτεραιότητες για μας... Προς το παρόν χαλλλαρώνουμε και απολαμβάνουμε την ελευθερία μας.

So_Far said...

Kινούμαι με την προτεραιότητα επί 14 χρόνια και περίπου δύο μήνες και έχω κάνει τις πιο δύσκολες μεν αλλά πιο ωραίες διαδρομές στη ζωή μου..
Δεν το συνιστώ σε όλους, ούτε πιστεύω ότι λόγω ηλικίας ντε και καλά μια γυναίκα ή ένας άντρας πρέπει να αποκτήσει προτεραιότητα. Αντίθετα πιστεύω ότι θα γίνει όποτε είσαι έτοιμος ( αν και ποτέ δεν είσαι )..
Αυτά για την 'απαγωγέα' της ξανθιάς προτεραιότητας..

Tali said...

Τι ειναι αυτα για τον Μακη πιο πανω ..με τον οποιο τυγχανει να βγαζω κι εγω φλυκταινες εδω και κατι χρονια?

και γιατι ειναι ανωνυμα!!

κριμα δεν πιανουν !!

..αλλα ποιος να τολμησει να τα πει επωνυμα !!

τεσπα...


Χριστινα σε ειχα συνηθισει Τσαπερδονα ,το Κανατακη μου φαινεται δυσκολο
πες μου με ποιο θες να σε εχω στα λινκ γιατο σκεφτομαι οτι για να το αλλαξεις ισως δεν το θες αλλο..

Tali said...

Οσο για την τελευταια ξενοιαστη νυχτα...
ειναι η αληθεια ..μεχρι να πεθανεις θα εχεις την εγνοια του παιδιου σου..

αλλα για να μην φανει αγριευτικο
γιατι δεν ειχα ετσι κι αλλιως αυτον τον σκοπο στο λεω κι αλλιως ...

ειναι θα ειναι και η τελευταια "αδεια "νυχτα μια που ενα παιδι γεμιζει τη ζωη σου για παντα!(χαρες και εγνοιες)

kanataki said...

talisker stt
μη ανησυχείς.δεν φαίνεται αγριευτικό
υγ υγ ....είναι αγριευτικό!
υγ α! και όσο για το όνομαλέω άφησε όποιο θεωρείς αντιπροσωπευτικό.με ένα όνομα να μείνω στην ιστορία, μόνο????

kanataki said...

so far
το γραπτό σας θα ληφθεί σοβαρά υπ όψιν
υγ και θα επηρεάσει πρόσωπα και πράγματα...


gkriniara
ε, μα!

βασίλη
μα δεν ψήνομαι εγώ!
υγ οι συγκυρίες και αυτή η ...πως την λένε,α, η ζωή!

leila
ή αλλιώς ," παιδεύουσι τεκνά"!!!


moonchild
μην βγάζετε λάθος συμπεράσματα!
υγ προς θεού!!!

witchofdaffodils said...

προτεραιότητα; εε,μμάλλον..κάτι τέτοιο :)

Anonymous said...

12.12.2007
BILLZOUK RETURNS.

Unknown said...

oso kai na theloume emeis na orizoume tis proteraiotites mas den kseroyme an sumpiptoun telika me tis proteraiotites pou tha mas sumvoun telika....

APSOY said...

Πως τα λεγε η Γαρμπή? Ε, ...έτσι!
Με την καλή έννοια πάντα!!!
Είπαμε... δε σε αμφισβητώ!

υγ(επιτέλους, άσε με να παίξω! :Ρ)

kanataki said...

αpsoy
θες να μου πεις οτι χρησιμοποιησα λέξη που είχε μέσα τραγούδι της Γαρμπή?????????
υγ ωιμέ!!

zoaki
κατι προσπαθείτε να μου πειτε εσείς αγαπητή...
υγ αλλά τι??


bilzouk
αη σπυρίδωνα βόηθα!


witch of daffodils
α!και σεις δεν σκαμπάζετε??