05 December 2007

Olympou Drive





Το ότι δεν παίρνω την ζωή στα σοβαρά, λειτουργεί πια για μένα σαν κανόνας .Άγραφος, αλλά κανόνας

Αυτό ,όμως, που με κάνει να ανησυχώ είναι μήπως, κι η ζωή δεν με πάρει τελικά στα σοβαρά.

Και μάλιστα, σε μορφή αμετάκλητης απόφασης


Τις τελευταίες μέρες άλλωστε νομίζω ότι προσπαθεί να με προειδοποιήσει κάνοντάς με πραγματικά να ελπίζω ότι πρωταγωνιστώ εν αγνοία μου σε ταινία του Lynch , αλλά που θα πάει, θα ξυπνήσω


Και να εύχομαι το ότι καθημερινά χάνω το τελευταίο ταξί της περιοχής για μόλις δύο δεύτερα, να μην μου μεταφέρει κάποιο υπερκόσμιο μύνημα, από κάποιον εκεί έξω


Γιατί όποιος και αν είναι ο μαλάκας που το επιχειρεί, σίγουρα δεν είναι επικοινωνιακός τύπος και καλά θα κάνει να μη ονειρεύεται ακαδημαϊκή καριέρα


Σήμερα μάλιστα σε μια απόπειρα να κυνηγήσω την μοίρα-ταξί, με λύσσα να μην με νικήσει ,έβαλα κάθε υπόλοιπο κακοκοιμισμένης δύναμης και το σταμάτησα.


Μπήκα μέσα με την υπεροχή του νικητή, αλλά τι τα θες, το μποτιλιάρισμα στο δρόμο μου θύμισε πως γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος


Εγώ σε μοίρες δεν πιστεύω ..


Κάτι για κάρμα μόνο έχει πάρει το αυτί μου....

.



20 comments:

dimitris-r said...

Σε ημιυπόγειο καφενείο της Θεσσαλονίκης άκουσα πρώτη φορά το άσμα:
"...ρίξε τσιγγάνα τα χαρτιά και πες μου την αλήθεια..."
Το τραγούδησε αληθινός μεθυσμένος (από έρωτα πόνο φαντάζομαι) σε αληθινή τσιγγάνα.
Ήμουν δεκαεπτά χρονών και ήτανε η μοναδική στιγμή στη ζωή μου που πίστεψα σε μοίρες!

m00nchild said...

Τελικά αρχίζω να πιστεύω ότι έχεις εμμονή με το θέμα του ταξι... :)

Anonymous said...

Νομίζω τελικά ότι ο Σϋλλογος πρέπει να λέγεται: Εμμονικοί παθόντες από ταξιτζήδες. Κάθε πρωί βάχω στοίχημα με τον εαυτό μου πόσα άδεια ταξί θα χαιρετήσω από μακριά μέχρι να φτάσω σε δρόμο κεντρικό και κόμβο. Χριστίνα, πολέμησέ το με το ταξί. Εν ανάγκη πάρε το λεωφορείο κορίτσι μου, το οποίο απεχθάνομαι, αλλά στην αναβροχιά....Ή χρησιμοποίησε αυτοκίνητο.

nikisot said...

to apofasisa
otan gunw polyekatommuriouxos 8a sou kanw dwro ena ama3i me swfer!

witchofdaffodils said...

μου αρέσει τα μάλλα αυτός ο κανόνας σας, στείλτε μου τη συνταγή πλιζ, τόσες δοκιμές έκανα και ακόμα δεν έκατσε το φίλτρο..

Dr_MAD said...

Αμα γίνει το metro θα το παίρνεις ή πάλι θα επιμένεις σε taxi drivers? Αυτό κι αν είναι εμμονή

PS: Μποτιλιάρισμα στη Θεσσαλονίκη? Δεν έχει πάρει κάτι το αυτί μου...

Unknown said...

Μποτιλιάρισμα στη Σαλονίκη?!
Την επόμενη φορά καρντάσι πάρε το ποδηλατάκι σου και διέσχισε τα απέραντα καταπράσινα λιβάδια από την Ολύμπου μέχρι το Βαρδάρη!

Όσο για το Κάρμα... θα απαντησω με τους στίχους των Massive Attack
Karma σε comma!

Love and Poison said...

Αν πρόκειται να γυριστεί remake του Mullholland Drive με σένα στο ρόλο της Laura Harring, δεν το χάνω!

xaos said...

Τι θά λεγες για ένα ζευγάρι πατίνια?

TzinaVarotsi said...

Bρε άγχος με τα παλιο-ταξί!...
Έχεις σκεφτεί να συνάψεις σχέση με ταξιτζή;...ίσως και νά'ναι η λύση στο πρόβλημά σου :PPP

νατασσΆκι said...

Αφού σου είπα, δεν βγάζεις άκρη με τα ταξί!
Να βγάλεις δίπλωμα, ή ακόμα καλύτερα, να πάρεις δίκυκλο, ή ποδήλατο - στο λέω εγώ, έριξα τα ΤΑΡΟ (και τα ΤΑΞΙ) για σένα !

**(Άκου δεν πιστεύει στη μοίρα! :ppp)
**(ούτε κι εγώ, αλλά δεν της το λέω, μη μου θυμώσει)

Καλημέρες!

aa-duck said...

πάω αμέσως ξέρεις-πού να σου στείλω καλό κάρμα (καλά, όχι αμέσως, αλλά μέχρι το τέλος της ημέρας σωποδήποτε! χικ!)
Natassaki Μου, μια πλύση εγκεφάλου επί του θέματος τη χρειάζομαι κι εγώ! :D

Anonymous said...

"την ώρα που γεννιόσουνα σχολάγανε οι μοίρες", αυτό δε σημαίνει οτι δεν υπάρχουν κιόλας!! Όταν προλάβεις το ταξί, και μέσα είναι ο τύπος που σου το "παίρνει"-προλαβαίνει, και ερωτευτείτε και ζήσετε για πάντα μαζί θα καταλάβεις!!! Είναι θέμα χρόνου να γίνει πιστεύω. Το κάρμα σου εκεί οδηγεί!

fevis said...

Αφού σου το έχω πει τόσες φορές... Οι μοιραίες γυναίκες δεν υπολογίζουν τον χρόνο. Ο χρόνος υπολογίζει εκείνες... Γενικώς...
υ.γ. Μήπως να ζητήσεις από το κανάλι οδηγό?
υ.γ. ΄Γιατί, καλύτερες είναι κάτι άλλες που έχουν?

Vrakas Kostas said...

Η ..Θεα Κανατακη,στου Ολυμπου το δρομο και.. με προβληματα;!!!
Ω!!!Θεοι!!Ω!!!Θεοι που κοιτατε απο κει διπλα ψηλα..βοηθηστε την..σας ικετευω!!

Roadartist said...

ωραίο να μη παίρνεις τη ζωή στα σοβαρά..Ξέρεις δεν της αξίζει!!..

βασίλης said...

Εντάξει το ταξί είναι ένα βάσανο αλλά εγώ έχω άλλη απορία. Ποιός πίνει καφέ σε αυτή την κούπα; Και κυρίως πώς πίνει; Φιλί τσάπερ μου σε έχασα τελευταία

kanataki said...

βασίλη
μα δεν είναι κούπα
υγ κανατάκι είναι
υγ αλλά μάλλον ατυχές ...
υγ που μου θες και ξένες γλώσσες!


roadartist
επιτέλους γίναμε δύο!


vrakas kostas
όπως βλέπετε ούτε το αυτί τους δεν ίδρωσε..
υγ των θεών του Ολύμπου


fevis
ποιές παιδί μου?
υγ να χρησιμοποιήσω επώνυμα παραδείγματα θέλω


thogia
το να πατήσουμε κανά ξεγυρισμένο για χάρη του ταξί,ούτε σας πέρασε από το μυαλό φαντάζομαι...
υγ να ερωτευτώ στην διαδρομή για τη δουλειά...
υγ με πρωινό ξύπνημα???

υγ αχαχαχαχαχχαχαχαχαχααχχα


aa-duck
ακόμα να ρθει η θετική ενέργεια και για κάποιους είναι ήδη το τέλος της μέρασ....


νατασσάκι
είπαν κάτι τα Ταρώ?
υγ γιατί τα Ταξί δεν τα είδα...


νιοβη
εκεί ξεκινάει το πρόβλημα αγαπητή
υγ δεν τελειώνει...


χελώνα
αν η γιαγιά μου η Καρολίνα είχε καρούλια....


love and poison
για τις σκηνές σεξ?????????
υγ φτου σου



-στ-
μα δεν είναι φοβερό?
υγ μποτιλιάρισμα εξαιτίας των έργων...
υγ που ακούστηκε...


mad
να το αποφασίσω σε 24 χρόνια
υγ που θα γίνει το metro????


witch o daffodils
ποιος από όλους τους κανόνες?
υγ τους βάζω και τους ξεχνάω ρε γαμώτο


moodygirl
βρε γίνε εσύ εκατομμυριούχος και στα τσακίδια το ταξί!



dimitris-r
το πιασα
υγ μάλλον

kanataki said...

mooncild
εγώ????
αυτά που δεν εμφανίζονται!

kanataki said...

doratsirka
μόνο εσείς με καταλαβαίνετε!!!!