01 December 2007

Kάνε ,ένα θαύμα Τζίνι,

31 comments:

Vrakas Kostas said...

Αυτο με το τζινι ξεχνατο!!
Απλο κανατακι βαλε...και παμε παρακατω !!!
Τα σεβη μου φιλενας!!

aa-duck said...

Καλημέρα Κριστίν!
Κι εγώ θέλω ΕΝΑ!
Τι έγινε σήμερα; Ξύπνησα σχιζοφρενικά νωρίς ή εσύ κοιμήθηκες όπως πρέπει αργά;
Τα χάνω, τα χάνω :|

TzinaVarotsi said...

Kαλημερα..,μόλις τελειώσει με τις δικές σου ευχές, στείλτο από μένα :))

Anonymous said...

Καλημέρα και καλό μήνα...
Αποκλειστική πληροφορία!
Έρχονται τα Χριστούγεννα...
Επιτέλους θα στολίσουμε...
Τέρμα τα θαύματα, τα σινεμά κλειστά...

Anonymous said...

αχ εχεις τζινι?...πω πω , δεν σκεφτηκα να παρω κι εγω ενα μηπως και μου λυσει κανενα απο τα προβληματα μου!

καλο μηνα!!!

aremare said...

Τζίνι εδώ.
Ακούω την ευχή σας μανδάμ!!

nikisot said...

shlash an se tripsw 8a parw thn eyxh mou?
metallax8hkes apo kanataki se lyxnari?

o said...

έκανε;;;

K.K.M. said...

βουαλά !

http://www.esnips.com/doc/a38c1c3a-a81f-4bd4-9658-0406881fca1a/Hugo-Montenegro---I-Dream-Of-Jeannie-TV-Theme

Wrong Guy said...

re gmt pos legan ekeini ti deyteranzta tragoudisti pou elege to omonimo tragoudi?

eixe ena eleeino ftiniariko video clip.....eisai fan toy?

stef said...

ela tzini?kanto...

Dr_MAD said...

Mr Wrong Guy
Καταρχή ντο έχει πει ο Χρήστος Πάζης και δεν είναι δευτεράντζα! Κατά 2ον ο Χρήστος ανεβαίνει στην πόλη μας μετά από πολύ καιρό. Welcome back Χρήστο

PS: Κανατάκι πες ότι εμπνεύστηκες από την αφίσα pls

fevis said...

Τζίνι ε? Για να σκεφτώ... Ειρήνη σε όλο τον κόσμο ή μήπως τώρα που έρχονται γιορτές να ζητήσω πολλές πορτοκαλί και γαλάζιες σακούλες?

νατασσΆκι said...

Μην περιμένεις από κανένα τζίνι καλή μου - μόνη σου μπορείς να κάνεις πιο πολλά θαύματα!
(είμαι σίγουρη)

Φιλιά, καλό μήνα κι από δω
:)

par...alogos said...

Αυτό ήτο τραγούδι αν δεν με απατά η μνήμη των παιδικών μου χρόνων;

[Είδες αν έχεις γειτόνισσα που βάζει τέρμα τη μουσική. Όλα τα μαθαίνω...]

tzonakos said...

Διάβασα
" Κάνε ενα θαύμα Τζόνι "

Θα προσπαθήσω.
Καλημερα - και καλό μήνα.

kanataki said...

tzonake
και δεν βαζεις ενα χερακι?


paraloge
οι μεγαλοι αντρες πρεπει να παραδεχονται τα παθη τους
υγ οχι να τα φορτωνουν σε αλλους!



νατασσακι
παλι ολη τη βρωμικη δουλεια μονη??



fevis
τωρα μεαξυ μας,επειδη μας βλεπουν ζητα το πρωτο
υγ και προσευχησου για το 2ο!

kanataki said...

mad
α!ολα κι όλα!
το δίκιο δίκιο!
υγ αφισσες?εγω μονο τις προσφορες στα ηλεκτρικα προσεχω αυτο το διαστημα


stef
μπα!δεν παιρνει απο λογια....

kanataki said...

wrong guy
καποιος αλλος εδω μεσα ακουει αλέξια και μαραγια.....

kkm
μια τοσο εντατικη ερευνα χρειαζεται και το ασφαλιστικο!

kanataki said...

ελενη
με την αγωνια θα παμε..
υγ ειναι μεσομακροπροθεσμος ο στοχος


moodygirl
παντα αναρωτιομουν γιατι να ειναι μαγικα τα λυχναρια και οχι οι κανατες..

kanataki said...

aremare
μην βαλετε ολη σας τη δυναμη
υγ μκροψυχη ειναι η ευχη



ουνα μαμα
μισο να λυσω τα δικα μου και σας το στελνω

kanataki said...

greekmedianews
μα να μην εχω μια καβατ για μετα τα χριστουγννα?
υγ τι θα λετε τοτε?
υπομονη ερχεται το πασχα??


νιοβη
θα τηρηθει σειρα προτεραιοτητας
υγ μετα την ουνα μαμα

Anonymous said...

Ώστε τις προσφορές στα ηλεκτρικά προσέχουμε; Μπας και παντρεύεσαι και μας το κρατάς κρυφό;

Υγ. Θα μου κλείσεις θέση για παρανυφάκι που μου 'χει μείνει απωθημένο;

Υγ. ΕΓώ γιατί δεν πρόσεξα την αφίσσα; Ποιο είναι αυτό το Πάζη;

Vrakas Kostas said...

Χαρηκα που δεν με σχολιασες!!Καταπιες την γλωσσα σου ε;;;!!!
Τα ιδια ελεγε και η... αλλη Χριστινα Αγκιλειρα με το Τζινι ιν δε μποτλ ..και εμεινε εγκυος!!!
Καλησπερα φιλενας!!

Μετεωρίτης said...

ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ
να πέσει ο πυρετός που με ψήνει εδώ και 4 μέρες, κάρβουνο έγινα.

Καλησπέρα και καλό μήνα !!

kanataki said...

μετεωρίτη
ελπίζω να μην το εννοούν οι όροι του συμβολαίου ότι διακιούμαι μόνο μια ευχή...
υγ χαλάλι σου !


vraka kosta

βρε με τις εγκυμοσύνες
υγ είπαμε.αυτή είναι η Μ ε ν ε γ α κ η!


doratsirka
μόλις ενημερωθώ για τη νέα μου κατάσταση θα το μάθετε
υγ και γω οδηγίες περιμένω

aa-duck said...

μνημονεύετε τόσα πράγματα με τζίνια και ξεχνάτε την αλησμόνητη Καιτούλα με το «Κλείσ' τα μάτια/ πες μου κάτι/ και θα γίνει/ κάνω θαύματα για σένα/ είμαι το δικό σου τζίνι»


υγ ωραία τα / μου ε;

kanataki said...

αα-ντακ ( και κάτω)

ήλπιζα ότι σε μια ΠΖΔΕΚ (προσπάθεια διαφύλαξης ζωντανών εγκεφαλικών κυττάρων) θα είχατε ξεχάσει αυτό το τραγούδι
υγ που τότε μου άρεσε πολύ ομολογουμένως....
υγ ελπίζω να μην μου κολλήσει και το τραγουδάω αύριο στο γραφείο...

tzonakos said...

Ναι, πρέπει να κάνει ενα θαύμα να δουλέψει και το νέο μου τηλεκοντρόλ !!!

Roadartist said...

θέλω και εγώ ενα Τζίνιιι...:)) -)

kanataki said...

roadartist
θέλετε και σεις "δέκα μέτρα μούτσο"??????

τζονάκε
έ,όχι αυτό!