13 December 2007

ΚΡΑΜΕΡ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΡΑΜΕΡ



Όλα τα ζευγάρια που θέλουν να μάθουν το μέλλον της σχέσης τους οφείλουν να περάσουν μια βόλτα απ το ΙΚΕΑ.

Αν δεν θες να πας για έπιπλα φάε ένα χοτ ντογκ βρε αδερφέ και γύρνα! Δεν σε τρώει η περιέργεια?

Εκεί, λοιπόν,πάνω από τον TYLOSANT τριθέσιο καναπέ -κρεβάτι και αποθήκευση 120Χ200 cm, θα κριθούν της σχέσης τα μελλούμενα. Και το πεδίο της μάχης θα καθορίσει αν ο καναπές θα ναι μονός ή διθέσιος.........

Γιατί αν νόμιζες πως η γνώμη σου περνάει επειδή ο «ζουζουνάκος» σε πάει σε όποιο εστιατόριο ζητήσεις και παίζει και μπιρίμπα με τους φίλους σου, τώρα ήρθε η ώρα να μάθεις την φρικτή αλήθεια....

Όταν ξεθεωμένη από το πήγαινε έλα και τον κάλο που σε τυραννάει, γιατί δεν έβαλες τα αθλητικά –για μια ματιά πήγες στο κάτω κάτω- θα μπαινοβγαίνεις στα προκατ δωμάτια και θα διαλέγεις άρων άρων την μελαμίνη και το ξύλο το αβερνίκωτο, να φύγεις να γλιτώσεις.

Γιατί εσύ την ήθελες στο ροζ το κουφετί την μελαμίνη, αλλά ο «ζουζουνάκος» δεν θέλει να ζήσει στο παλάτι της Μπάρμπι πριγκίπισσας και –αν θες τη γνώμη μου-για το αντίθετο να ανησυχούσες.

Γιατί το μπάνιο του το θέλει λειτουργικό και άχρωμο ,και δεν φαντάστηκε ποτέ ότι μέσα στο ίδιο του το σπίτι μπορεί να πέσει φάτσα με φάτσα με την Μάγια την Μέλισσα...

Κι εδώ θα σου δώσω μια συμβουλή. Κι αν θες να την τηρήσεις ,ίσως να γλυτώσεις απ τα χειρότερα.

Αν είσαι ήδη κουρασμένη και σου φαίνεται πως η ιδέα της συγκατοίκησης, δεν ήταν τελικά και η πιο έξυπνη, απόφυγε την πτέρυγα με τα φωτιστικά. Κάνε πως δεν την πέρασες και δεν την διέσχισες. Γιατί δεν ξέρεις τι εαυτό θα σου βγάλει η πλαφονιέρα και το αμπαζούρ Στην ίδια ακριβώς πτέρυγα πρωτοσυναντήθηκαν ο Dr Jekyl και ο Mr Hyde

Εδώ στα καλά σου και δεν μπόρεσες να συνεννοηθείς με τον «ζουζουνάκο», τώρα θα τα καταφέρεις?

47 comments:

nikisot said...

aAA EGW pernaw super sta ikea!!
kai x8es perasa super mommys
perimene mail:P

kanataki said...

moodygirl
αν και ειστε εκτός θέματος, είστε και εντός ταυτόχρονα

υγ μα πως τα καταφέρνετε???

Anonymous said...

ακόμη και οι εμπειρότερες των σχέσεων (αυτές που κατ' ευφημισμόν αποκαλούνται "παντός καιρού") περνάνε το ultimate crash test στο ταμείο, όταν γεμίζεις απλά σακκούλες και όχι καρότσια με ογκώδη "προς μεταφοράν"

όταν ακούς την έκφραση "τρακόσια ευρώ ; μα τι σκατά ; τα χρειαζόμασταν όλα αυτά ;" , ξέρεις πως είσαι ένα σκαλί κοντύτερα στον Όσιο Mr Hyde

TzinaVarotsi said...

Ο παράδεισός μου! Πάω...παρκάρω στον παιδότοπο τ'αστροπελέκια και μετά χαζολογάω μέχρι που τα πόδια μου να μη με βαστάνε άλλο...(με το στεφάνι μου πάντα..όχι μόνη)

Υγ...αααααχχχ ο τζουτζούκος μου...άχνα δεν βγάζει :PPP

oni said...

Toulaxiston h diamaxh den egine stis Krebatokamares. Ase ki ekeino to dwmatio pou exei sto krebati mhxanismo na anashkwnetai kai na kanei diafora tsalimakia to xw latrepsei!

P.S. Ennoeitai pali kala pou den htan yper ths roz melaminhs! Mhpws na pairnate se mwb pou einai pio unisex? :P

fevis said...

Και γιατί δεν κάνεις το πιο απλό? Ν απας μόνη σου ή με την κολλητή σου στο ΙΚΕΑ, να διαλέξεις ότι θέλεις και να του τα παρουσιάσεις έτοιμα... Η εμπειρία μου λέει πως οι ζουζουνάκοι όλου του κόαμου, ένα πράγμα σιχαίνονται περισσότερο ακόμα και από το παλάτι της Μπάρμπυ.... Την γκρίνια της...:-)

Manos S. said...

το ποστ σας ειναι άκρως φεμινιστικό...και την κάνω με ελαφρά...

Μοιράιδα said...

ααααααααααααααααα εμεις περναμε σουπερ στο ΙΚΕΑ και επιπλωσαμε ολη μας την κρεββατοκαμαρα απο εκει μαζι τα δυο μας με πολυ κοκα κολα και χοτ ντογκ εννοειταιιιιιι

KitsosMitsos said...

Πραγματική αναγωγή του θέματος των σχέσεων σε ό,τι πιο σημερινό δεδομένο!
Γέλασα, προβληματίστηκα, κάθησα και σκέφτηκα, που λέει το τραγούδι...
Δεν έχεις άδικο!

Μετεωρίτης said...

πήγα ένα σάββατο μεσημέρι και έπαθα ανθρωποφοβία
(ή όπως αλλιώς λέγεται).

Η ουρά στο ταμείο έφτανε μέχρι τη Γουαδελούπη.

Κατά τα άλλα, γέλασα πολύ με το κείμενο!!

Καλησπέρα
και μακριά από τα αμπαζούρια !

Dr_MAD said...

Πολύ θα ήθελα να πω no comment, BUT
1) Συμφωνώ με τον oni ότι ό,τι πιο glamourous υπάρχει εκεί είναι η καρέκλα που "φτιάχνεται" μόνη της. Σου εξηγεί & πώς θα είσαι βγαίνοντας απ'το λαβύρινθο με τη ζουζούνα σου
2) Την επόμενη φορά να δοκιμάσεις το παραδοσιακό σουηδικό χριστουγεννιάτικο ποτό "Pankmust" ή κάπως έτσι. Εχει μέσα από κουκούτσια, μέχρι φλούδες κερασιού και ανθρακικό mix με αλκοόλ. Τρομερή δοκιμασία για να τεστάρεις το αντανακλαστικό του εμετού σου. Και μόνο με 1 euro παρακαλώ...

xaos said...

Ασε σε καταλαβαίνω γιατί μού τυχε μια φορά χρειάστηκε να πάω όταν πέρασε η κόρη μου και πήραμε μια συρταριέρα και ωσπου να συναρμολογηθεί έγινε χαμός!!Απο τότε ορκίστηκα.ΝΕΟΣΕΤ να στα φτιάχνουν κιολας!Τελείωσε.Αν δεν μπορείς, πλήρωσε.

gkriniara said...

Εμένα του ζουζούνου μου δεν του αρέσει το ΙΚΕΑ (μασάω και τσίχλα καθώς στα λέω) αλλά τον τελευταίο μήνα με πήγε 2 φορές σε 10 μέρες. Αμέ. Ψωνίσαμε πιατικά, κεριά, σοκολατάκια σε σχήμα τάρανδου με γέμιση καραμέλα (κόλαση). Και μετά ψάχναμε για parking επί 45 λεπτά την κάθε φορά. Και την πρώτη φορά ακούγαμε τον ΠΑΟ από το ράδιο. Και όλα αυτά χωρίς γκρίνιες...
Και μετά αναρρωτιέμαι, άραγε τί μέλλον έχει η σχέση μου?

Talisker said...

αχαχαχα...τι τραβας κι εσυ με αυτον τον μπουκλα!
Εγω τον επεισα να μου παρει αντι για amara γνησια alkadara
μετα την τριτη εκθεση..
Πεθανε τον στο ποδαροδρομο
στο τελος θα λεει σε ολα ναι
θα παρεις οτι θες
και θα θελει να βγει
για να τα πει στους φιλους του
μια ωρα νωριτερα ..

Μην παρεις μελιο δεσποτακι κανει νερα κι ειναι ξεπερασμενο..λολ

(και μην παρεις την Φεβη μαζι...
θα πεθανει και σενα ..
ειμαι σιγουρη..
ειδικα στο τμημα "μπιμπελο με θεμα τη ζουγκλα " σαν αυτα που εχει στο τζακι::::)))

Νάνσυ Παραδεισανού said...

K. Kanataki tha mas enimerosete egairos gia to gamo sas min trexoume na raftoume teleftaia stigmi??? e?? oso gia to ikea, to apofevgo otan mporo giati panta afino mia periousia kai vale...

ds said...

Μια στιγμή γιατί μπερδεύτηκα:

Πας για γάμο; Είσαι δεσμευμένη; (ε θα μου πεις, για να πηγαίνεις για γαμο...)

Ή μιλούσες γενικά και αόριστα;

m00nchild said...

Καταρχήν τα εγκεφαλικά μου κύτταρα ταράχτηκαν με αυτό το μάγια μέλισσα μπάνιο...
Δεύτερον και πιο σημαντικό είναι ότι σε κάτι τέτοια πάμε όχι όταν είμαστε κουρασμένοι ή έχουμε ήδη νεύρα με το έτερον ήμισυ ή με τον γείτονα η με τη δουλειά ή έχουμε περίοδο ή μας έχουν κολλήσει σκατά στα παπούτσια....κλπ κλπ, αλλά μόνο όταν είναι ιδανικές συνθήκες (αυτο το ξέρει το ζεύγος μόνο του)...Αλλά και πάλι ποτέ δεν ξέρεις :)

Anonymous said...

Πάντα ονειρευόμουνα ένα ανοιχτό τζιπάκι
μόνο αυτό μας έλειπε τώρα τι να σου πω
πάντα γκρινιάρα ήσουνα κι αγύριστο κεφάλι
κι εσύ είχες την απαίτηση να σε υπηρετώ

Ήθελα στην ντουλάπα μου να υπάρχει μια τάξη
ήθελα στην ντουλάπα μου να γίνεται χαμός
παλιές φωτογραφίες μου θα 'θελα να 'χες κάψει
μπροστά στους ξένους θα 'θελα να 'σαι πιο σοβαρός

Πόσο άλλαξες πόσο άλλαξα
τα όνειρά μου κόκκινα
τα όνειρά μου άσπρα
ρούχα μαζί που πλύθηκαν
κι έχουνε γίνει ροζ

Ήθελα στα γενέθλια να μου 'φερνες λουλούδια
ήθελα στα γενέθλια μόνος μου να τα πιω
να με γλυκονανούριζες τα βράδια με τραγούδια
άσε με πήγε τέσσερις θέλω να κοιμηθώ

Κοίτα καλέ που έμπλεξα θα σκάσω απ' το κακό μου
πάνω που ετοιμαζόμουνα το ίδιο να σου πω
βρε αν δε σ' ερωτευόμουνα θα 'κανα το δικό μου
εγώ να δεις τι θα 'κανα μα έλα που σ' αγαπώ

Πόσο άλλαξες πόσο άλλαξα
τα όνειρά μου κόκκινα
τα όνειρά μου άσπρα
ρούχα μαζί που πλύθηκαν
κι έχουνε γίνει ροζ

BLUEPRINTS said...

είναι τεράστιο θέμα η συγκατοίκηση γενικά, το σπίτι κι η διακόσμησή του είναι ένα από τα πολλά (και βασικά) αυτής...

Anonymous said...

κανατάκη

σου έχω πει πόσο ωραία γράφεις;

αν όχι

στο λέω τώρα.

υγ
σοβαρά μιλάω, έτσι;

koptoraptou said...

Χριστίνα, παιδί μου, μη με συγχίζετε, Χριστουγεννιάτικα.
Συγκατοικήσεις και τα τοιαύτα είναι σαν το λουμπάγκο: ενώ ξέρεις ότι θα πιαστείς και θα γίνεις ορθή γωνία, εσύ πας και σκύβεις χωρίς να λυγίσεις τα γόνατα. Κάτάλαβες;

Anonymous said...

Aν πάντως Χριστίνα θέλεις έπιπλα για μια ζωή μπες στο www.fidias.gr και δες έπιπλα με υπογεγραμένη την εμπειρία των παραδοσιακών μαστόρων!! Έκαστος στο είδος του!! Καλή συνέχεια Τσαp!! ;-) ]:]

Unknown said...

Λοιπόν χριστινάκι εκεί που ήσουν ήμουν ακριβώς πριν απο δύο χρόνια όταν η Άννα με τραβούσε κάθε Τρίτη και Πέμπτη απόγευμα στο ΙΚΕΑ!
Και επιτέλους όταν κατάλαβα ότι η σωστή απάντηση είναι το ναι σε κάθε ερώτηση που έχει να κάνει για έπιπλα, τελείωσαν και τα προβλήματα στην συγκατοίκηση!
Φιλιά

Anonymous said...

Εμένα πάλι που ούτε μέχρι το ΙΚΕΑ τολμά να μου προτείνει να πάμε η δικιά μου, σε ποια κατηγορία μισανθρώπων θα με βάλεις; ;^)

Wrong Guy said...

signomi alla to ikea tis athinas kamia sxesi me ikea salonikis

an kai na xeris oti imoun apo toys protous pou pige sto ikea salonikis otan anoixe-pos niothis tora?

An-Lu said...

Κρίμα που δεν έχετε Leroy Merlin εκεί πάνω!
Ξέρω τι σου λέω ;-)

Anonymous said...

Και το ΙΚΕΑ στην Ουτρέχτη, καμία σχέση με οποιοδήποτε της Ελλάδας. Χριστινάκι, στο ΙΚΕΑ πηγαίνουμε αν είμαστε στην περιοχή και θέλουμε να φάμε κάτι γρήγορο και άνοστο. Κατά τα άλλα, σπιτικό δεν στήνεις με ΙΚΕΑ. Πας κατευθείαν στον Βαράγκη. Σε ο,τι κι ό,τι θα σε δώκουμε;

Αποψη said...

Στο IKEA φτιάχνεις μόνος σου τα έπιπλα, αλλά σου μένουν για πάντα.
Ενώ στη συγκατοίκηση ο άλλος σου μένει για πάντα χωρίς να μπορείς να τον φτιάξεις...
Να πω η ώρα η καλή;;;

KitsosMitsos said...

Καλημέρα στη χιονισμένη Θεσσαλονίκη!

kanataki said...

kitsemitse
θέτε να πείτε ότι όντως είναι χιόνι αυτό που βλέπω???
υγ και οι σαββατοκυριακάτικες βόλτες μου????


άποψη
μου δώσατε μια άλλη οπτική για το ΙΚΕΑ!
υγ να πείτε, και αν πιάσει να σας έχω για μόνιμη γουρλού
υγ είναι δύσκολος ο άθλος,μην νομίζετε....


doratsirka
και είναι και δυσοίωνο μην σου πω το Ικεα.Ποιός μπορεί να σκέφετται το μέλλον του σοβαρά όταν σκέφτεται: "Κάτσε μη χωρίσω κι έχω δώσει και μια περιουσία"!!


an -lu
μήπως να κάναμε καμιά μπίζνα και να το φέρναμε?
υγ αλλά πως θα το προφέραμε???

mr wrong guy
πολύ καλύτερα.
υγ και,και???



mpampakis
στο υπόγειο, μαζί με τους δικηγόρους....!!!


-st-
σας απονέμω το βραβείο αριστείας η "χρυσή κουβέρτα"
υγ είστε άντρας πρότυπο!!

koptoraptou
και πως το αποφεύγουν??
υγ δεν θέλω να μείνω μια ζωή πιασμένη!!
υγ έρχεστε ,ρίχνετε μια βόμβα και φεύγετε...
υγ ούτε μια συμβουλή,ούτε τίποτα!!!


stixakia
σιγα μην μιλάτε σοβαρά
υγ θα το χα καταλάβει
υγ αλλά πού....


blueprints
και εγώ την γράφω τόση ώρα????
υγ για την αναπαραγωγή του Σουηδικού σολωμού????


εκει με πήγες-κανει το blog ροζ- και τα λοιπά

Η ζωή μιμείται την τέχνη!!
Και τον Μηλιώκα συγκεκριμένα.
υγ αλλά εσείς μειμείστε τον εαυτό σας στο προηγούμενο ποστ μου,με άλλο όνομα...


moonchild
οι ιδανικές συνθήκες αρχίζουν και τελειώνουν με το πρώτο ραντεβού..
υγ και αν θυμάμαι καλά , πάει χρόνος και.
υγ μόνο ο θεός ξέρει πια
υγ ο θεός της συγκατοίκησης...


dynx
μιλάω γενικά και αόριστα, αλλά είμαι δεσμευμένη
υγ αυτό με τον γάμο με έσκιαξε!

nancy
αν μου υποσχεθείτε αποκλειστικό στο Tv makedonia για τον γάμο ευχαρίστως
υγ εκτός αν μέχρι τότε έχετε μετοικήσει σε άλλο κανάλι
υγ νά ευχηθώ ή όχι?


talisker
απο οτι βλεπω λειτουργείτε με σχέδιο! εύγε!
θα λάβω σοβαρά υπόψιν τις συμβουλές.

kanataki said...

griniara
υπέροxo
υγ αρκει να ειστε τοσο χαρουμενη
υγ και φυσικα να μην δωσετε στο nick σας, σαρκα και οστα!

χελώνα
δεν εχω καμια σχεση ουτε με την αγορα, πολύ περισσότερο δε ,με την συναρμολογηση
υγ το γούστο βάζω!
υγ και την έμπνευση!!


mad
μιλάτε σαν γιατρός, ή σαν φίλος
υγ να ξέρω αν θα σας πάρω στα σοβαρα....


μετεωρίτη
τη γνωστή Γουαδελούπη???
υγ μην ξαναπάτε.μετά απο 2 -3 επισκέψεις θα δαγκώνατε κιόλας


kitsomitso
And i will die for you,la la la la la la
υγ ή γράφουμε, ή παιζουμε

μοιραιδα
τι θετικός άνθρωπος!τι διάθεση!τι πνεύμα!


mane.s
το ποστ είναι ΔΙΚΑΙΟ!


fevis
αχ αγαπημένη!αυτήν θα την έχει φίλο και σύντροφο από τη συναρμολόγηση των επιπλων και μετά!


tsaperd-oni
πάω να παλέψω για τη μωβ μελαμίνη!!
υγ και ίσως και για την καρέκλα
υγ θα δω αν τα καταφερω με την πρώτη!


νιόβη
να τον έχετε πασά τον τζουζούνο.
υγ ξέρετε πόσο δύσκολο ειναι να βρειτε βολικο ζουζουνο???


kkm
κι εσείς από ΙΚΕΑ το πάθατε??
υγ φόρος τιμής στον άγνωστο πεσόντα του ΙΚΕΑ

Anonymous said...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ!!!
ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;;
ΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΝΑΣ ;;;;
ΤΙ ΝΕΑ ΑΠΟ ΣΑΛΟΝΙΚΑ;;;
ΣΑΣ ΚΡΥΩΣΕ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ;;;

ΟΑΑ ΚΑΛΑ;;;
ΔΟΥΛΕΙΑ;;
ΕΣΥ ;;
ΜΠΟΥΚΛΑΣ;;;
BLOG;;;
ΜΑΜΑ , ΜΠΑΜΠΑΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ;;;
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΟΥ ΓΕΝΙΚΑ......;;;;;;;
ΣΚΥΛΙΑ , ΓΑΤΙΑ , ΠΑΙΔΙΑ ;;;;;
ΥΓΕΙΑ;;;;


ΕΤΟΙΜΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ;;;;
ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ....

Anonymous said...

ΔΙΚΑΙΟ;;; Δίκαιο δεν είναι ΤΙΠΟΤΑ, όταν η γνώμη της γυναίκας πρέπει να σταματάει στα αξεσουάρ της...κουζίνας!!! :lol:

Υγ μην βαράτε καλέ όλες!!! Μια πλάκα κάναμε!!! ;)

Anonymous said...

Αν κουραστείς απ' τους ανθρώπους
κι ειν' όλα γύρω γκρεμισμένα,
μην πας ταξίδι σ' άλλους τόπους,
έλα σε μένα, έλα σε μένα.
Κι αν πέσει απάνω σου το βράδυ
με τ' άστρα του τ' απελπισμένα,
μη φοβηθείς απ' το σκοτάδι,
έλα σε μένα έλα σε μένα.

Έλα και γείρε το κεφάλι
στα χέρια μου τ' αγαπημένα,
να ζήσεις τ' όνειρο και πάλι,
έλα σε μένα, έλα σε μένα.
Κι αν δεις καράβια να σαλπάρουν
κι αν δεις να ξεκινάνε τρένα,
μην πεις μαζί τους να σε πάρουν,
έλα σε μένα έλα σε μένα.

Έχω μια θάλασσα σμαράγδια
μ'αγάπη κι ήλιο κεντημένα
για την καρδιά σου πού 'ναι άδεια
έλα σε μένα έλα σε μένα.
Έλα και κάθισε δεξιά μου
σαν ξεχασμένος αδερφός,
να μοιραστείς την μοναξιά μου
και να σου δώσω λίγο φως!
Έλα σε μένα! Έλα σε μένα!

Anonymous said...

Υπερευαισθησία σε θέματα συναισθηματικά ή ακόμα και επαγγελματικά σήμερα. Αν και θα είστε γεμάτοι εμπνεύσεις ή προαισθήματα και η φαντασία σας θα είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένη, πολλές φορές θα κινδυνεύετε να εξαπατηθείτε επειδή δεν θα μπορείτε να διακρίνετε τα φαινόμενα από την πραγματικότητα. Η αγάπη σας για την μοναξιά σήμερα εξαιτίας μιας ανικανοποίητης επιθυμία σας ίσως να έχει δυσάρεστα αποτελέσματα για την ψυχική σας κατάσταση ή ισορροπία. Αποφύγετε την συναισθηματική αστάθεια η οποία ίσως να είναι η βασική πηγή των περισσότερων δυσάρεστων καταστάσεων, καταφεύγοντας σε δραστηριότητες οι οποίες έχουν να κάνουν με πραγματικές καταστάσεις της ζωής. Η δουλειά και η κίνηση ίσως να αποδειχτούν πολύ χρήσιμες σήμερα.

Anonymous said...

ωραίο και το δεύτερο τεύχος

αλλά, σα να έλειπε κάτι

υγ δε φταίτε εσείς βέβαια
υγ ούτε κι εγώ όμως...

kanataki said...

stixakia
πουλημένη διαιτησία


ο ταύροσ
με τέτοιο ταλέντο πατε άκλαφτος
υγ καλλιεργήστε το
υγ η αιωνιότητα σας περιμένει



h η τεχνη μιμείται την ζωή
θα ενημερωσω το αγορι μου οτι ο ανταγωνισμός παραμονεύει
υγ λέτε ν αμου κάτσει κανά δώρο απο το άγχος του????



mpampaka
θα σας συμβούλευα να μην φάτε ποτέ κάτι μαγειρεμένο σε αυτήν την συγκεκριμένη κουζίνα...
υγ εγώ για το καλό σας το λέω...



φαγούρα μεταδοτική
μην σας πω ότι μου λείψατε!
όλα καλά
υγ μα εσείς το πατε και το κανατε!
υγ μόνο σκ???
υγ ούτε μια ματιά κατα τ άλλα???

Greca said...

κάθε φορά "τρώμε" πάνω από 2 ώρες εκεί και πάντα φεύγουμε με λιγότερα χρήματα και περισσότερο πονοκέφαλο!!!!

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΟΣΜΟ ΕΚΕΙ????ε?ε?
τα φιλιά μου!

KitsosMitsos said...

Είπαμε, από ΙΚΕΑ αξίζουν τα χοτ-ντογκ στην έξοδο!
Την καλησπέρα μου.

subir said...

Τώρα για να σου πω την αλήθεια, τουλάχιστον στην Αθήνα, μέσα στο ΙΚΕΑ η εικόνα, είναι λίγο διαφορετική.Οι κυρίες να τραβούν αλά μπρατσέτα τους καλούς τους και να τους πετάνε (το έχω δει live και έλιωσα το γέλιο), πάνω σε καναπέ, για δοκιμή. Το δε καλύτερο έρχεται, όταν το παληκαράκι αφού πληρώσει στο ταμείο, ανακαλύπτει ότι ο καναπές δεν χωράει στο 107, σε αντίθεση με την καλή του, που από την αρχή επέμενε, ότι "απλά λίγο θα ανοίξουν το πορτμπαγκάζ.Μεγάλη πληγή άνοιξες εδώ!Χα!χα!

Poet1 said...

Kάλησπερα στην ομορφη Θεσσαλονικη.Δεν ξερω γιατι να υπαρχει διαφωνια σε ζευγαρια οταν πας σε τετοιο πολυκαταστημα... Οταν παμε εγω με την Daisy μου παντως περναμε πολυ καλα... Ως προς την ερωτηση στο τελος του ποστ ειναι λιγακι απλο εαν δεν μπορεις να συνονοηθεις στα απλα με το ετερο ημισυ οπως μια βολτα στο ικεα καλυτερα να τη διαλυεις τη σχεση... Παρα να εχεις την μουρμουρα μεσα στα αυτια...

Μετεωρίτης said...

...μα που είσαι;!!

Αν υποψιστώ ότι μπήκες σε πολυκάστημα και ξεχάστηκες...!!!!
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ

Love and Poison said...

Δεν ντρέπομαι να δηλώσω πως είμαι εθισμένος στα κεφτεδάκια ΙΚΕΑ...

Συμφωνώ πάντως... Το ΙΚΕΑ είναι απαραίτητο για να διατηρηθεί μια σχέση τη σήμερον ημέρα ;)))

kanataki said...

love and poison
και γω πως είχα την εντύπωση ότι λέω το ακριβώς αντίθετο???
υγόχι για τα κεφτεδάκια,για το άλλο!


μετεωρίτη
ε,δεν απέχετε και πολύ απ την πραγματικότητα
υγ εδώ μέχρι και σε σούπερ μάρκετ τα χάνω...


donald
δηλαδή να αφήσω έναν καναπέ να μπει ανάμεσά μας??
υγ εδώ το απαγορέυω μέχρι και στα ρούχα μου!


subir
ε,λοιπόν μόλις γνωρίσατε μια από αυτές τις κυρίες
υγ τύπου "αλά μπρατσέτα"!!

kitsemitse
κόβεστε ως μετεξεταστέος!


greca
εμείς πάλι όποτε πάμε συναντιόμαστε με τους δίδυμους αδερφούς μας
υγ τον ταπι και τον ψύχραιμο!

Anonymous said...

Μήπως ο τίτλος θα έπρεπε να είναι τα 120 ενωμένα εργοστάσια εναντια στην ΙΚΕΑ ?

kanataki said...

trelofantasmeni
εδώ ένα Ικεα και δεν παλεύεται...
υγ τα 120 ενωμένα????

Anonymous said...

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ να εχεις kanataki μου...ομορφα κι ευτυχισμενα!