17 December 2007

παίζουμε κεδίκογλου?




Δεν είμαι σίγουρη τι φταίει τις τελευταίες μέρες αλλά και τον Αη Βασίλη να συναντούσα, θα τον χαστούκιζα.

Ίσως να ναι το μισό μάτι του Άρη που έχει πέσει πάνω μου και βγάζει τη μαχητικότητά μου στη φόρα, ίσως που η κοσμική τιμωρία δεν ήρθε από μακριά ,αλλά από την καθημερινότητά μου, πάντως το σκορ παραμένει το ίδιο.

Το μόνο που με χωρίζει απ το να γίνω η δεύτερη Αναστασία -Αθήνη Τσούνη είναι το τρίτο πτυχίο της, κι αυτό αν χρειαστεί πάω και το παίρνω.

Άσε που μάλλον τη συμπαθώ τη Δήμητρα Λιάνη, και τώρα με την Ολυμπιακή είναι και επίκαιρη.....

Απ την άλλη μπαινοβγαίνω διαρκώς στο blog μου και ούτε να το ανανεώσω θέλω, ούτε φυσικά και μου αρέσει τίποτα απ όσα γράφω

Το Σάββατο ξεγόφιασα τον Μπούκλα στην αγορά, αλλά μου φαίνεται εξουθενωτικό μέχρι και να το εξιστορήσω.

Ίσως ,βέβαια, να παρουσιάζει κοινωνιολογικό ενδιαφέρον ότι μετά την 4η ώρα με

ικέτευε για έλεος, αλλά όσο με παρακαλούσε και μου θύμωνε, τόσο φούντωνε η

διάθεσή μου να εξερευνήσω το Mediterranean cosmos, φυσικά χωρίς καμία πρόσθεση

να αγοράσω ο,τιδήποτε.

Τελικά με έπιασε το πονόψυχο μου δευτερόλεπτα πριν τον πιάσει η δισκοκήλη και γλιτώσαμε κι εγώ από την γκρίνια και εκείνος από την πάπια...

Αλλά τον απείλησα ότι είναι Χριστούγεννα και αν δεν ξαναβγούμε και το επόμενο Σάββατο στην αγορά ,δεν θα χει ο καημένος ο Αη Βασίλης δώρα για να βάλει κάτω από το δέντρο!

Και επειδή ο Μπούκλας δεν μπορεί να χαστουκίσει εμένα, μάλλον κι εκείνος αν συναντούσε τον Αη Βασίλη ,θα τον χαστούκιζε

38 comments:

νατασσΆκι said...

Γιατί καλέ τον ταλαιπωρείς τον άνθρωπο; Τι σου έκανε;
(τον Άγιο Βασίλη, κι εγώ θα τον χαστούκιζα - ξέρεις πόσο έχουν φτάσει τα παιδικά ρούχα-παπούτσια-παιχνίδια;
γκρρρρρρ!)

Για άλλη μια φορά φταίει ο ανάδρομος Ερμής - αυτόν ξέρω εγώ, αυτόν εμπιστεύομαι!

Καλή βδομάδα, σου είπα;
:)))

Anonymous said...

είστε μια ωραία ατμόσφαιρα είστε
(το μόνο για το οποίο σας ικετεύω είναι να μη πάρουν εμένα τα σκάγια αν διασταυρωθούν οι αύρες μας στο cosmos)

Anonymous said...

ΚΑΙ δύο πτυχία!!!

υγ αφού γιορτάζεις τα χριστούγεννα καλέ είναι δυνατόν να σου χαλάσει χατίρι ο Μπούκλας;

kanataki said...

stixakia
ένα πτυχίο....
υγ το άλλο είναι το πτυχίο της ζωής
υγ και το πα και για λίγο έμφαση..

υγ τι????δεν φτάνει το ένα????

kanataki said...

kkm
ελάτε τώρα!
υγ και πως θα νιώσετε τα Χριστούγεννα????

νατασσάκι
χαίρομαι που συμμεριζεστε τον ενθουσιασμό μου για τα χαστούκια αδερφή -ψυχή
υγ αλήθεια τον Ερμή δεν τον ανέφερα???

Anonymous said...

Πωπωωωωωω θα ξεσπάσεις στα μαγαζιά τώρα!!! Ελπίζω οι θεσαλονικείς να έχουν προμηθευτεί τα απαραίτητα για τις γιορτές, γιατί μετά το σάββατο θα παρουσιαστούν ελλείψεις!! χιχιχιχι

subir said...

Μια ΙΚΕΑ, μια Cosmos.Νομίζω πως στρώνεις σόλες καινούριων παπουτσιών.Τώρα αν είναι 10πόντες, χαρά στο κουράγιο σου.Την συμπαράσταση μου και τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς στον Μπούκλα.Άμα αντέχει, να βρέθουμε τον Ιανουάριο Λονδινάκι με εκπτώσεις, να μετρήσουμε τα κοντέρ!

fevis said...

Καλά, τι μικροαστικές συνήθειες είναι αυτές που έχεις αναπτύξει τελευταία? ΙΚΕΑ με τον μπούκλα, ψώνια με τον μπούκλα... Κοίτα μην καταντήσετε "ενα φιλικό μας ζυγάρι" έτσι όπως το πάς... Φιλενάδες δεν έχεις να τα κάνεις όλα αυτά μαζί τους, να περάσετε και μια χαρούλα και να τα διηγήσαι το βράδυ στον μπούκλα υπό το φως των κεριών?

fevis said...

ζευγάρι εννοούσα...

KitsosMitsos said...

Πού το θυμήθηκες αυτό; Χαχα! Παίζουμε Κεδίκογλου!!!
Είχε γίνει σύνθημα μια εποχή - από Δέκα Μικρούς Μήτσους, αν θυμάμαι καλά!
Είσαι κορυφή! Ακόμα γελάω!!!

gerasimos said...

Του Μπούκλα του υποσχέθηκε
Πως άμα την αφήσει,
Τον κόσμο θα του γνώριζε
Πόλεις, χωριά και φύση

Αλλά η δαιμόνια η μπλόγκερ μας
Αντί μέρες που έρχονται
Ταξίδια να του τάξει
Στο Cosmos τον ετράβαγε,
Βιτρίνες να κοιτάξει

Κι ο Μπούκλας ο βαριόμοιρος
Που την επάτησε έτσι,
Τις τσάντες εκουβάλαγε
Ρούχα, παπούτσια, τσάντες
Κι όλο σκεφτόταν ο έρημος
Αχ τι τραβάμε οι άντρες!

BLUEPRINTS said...

τον έρμο.... αν είναι να ξεσπάς τα νεύρα σου στους δικούς σου ανθρώπους, κάντο καλύτερα στον Άη Μπιλ, αντέχει

TzinaVarotsi said...

...ήρωας...ήρωας!! (για τον μπούκλα λέω)

Manos S. said...

Τα πάθη του Χριστού (και των υπόλοιπων αντρών βεβαίως βεβαίως) Χριστούγεννα είναι;;;

nikisot said...

ax me niw8eis!!!!!!!!!!!

mpoumpoula said...

καημένε μπούκλα...σνιφ και κλαψ μαζί!
ακαρδη γυναίκα!

xaos said...

Είσαι λίγο στην τσίτα ή μου φαίνεται? Χα Λ αρωσε παιδί μου μέρες που είναι.

The Torch said...

Μου είπε ο φίλος μου ο Subir, να περάσω μία βόλτα από σένα, καθώς έχεις γίνει φανατική θαυμάστριά του. Κι επειδή διατηρώ την τιμή να τον έχω μυήσει σε αυτή την ιστορία που λέγεται blogs, κι επειδή φαίνεται ότι του ταιριάζει γάντι, εμπιστεύομαι την κρίση του. "Κανατάκι και πάσης Θεσσαλονίκης" μου είπε, οπότε πάρε μία καλημέρα από την Αθήνα.

Dr_MAD said...

Γιατί ο Μπούκλας δε μπορεί να σε χαστουκίσει? Δεν έχει χέρια ο καϋμένος? Και τις σακούλες πώς τις κουβαλάει?

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... said...

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΞΑΝΑ...ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ....ΜΟΝΟ ΥΓΕΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΩ...ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΛΑ...ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΥΣ...ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

Μετεωρίτης said...

Ο ΤΙΤΛΟΣ...!!!!
(μπράβο, μπράβο!!!)

Λοιπόν, άμα τον δεις, δώστου έναν φούσκο κι από μένα γιατί πέρσυ άγιος βασίλης (λέμε τώρα) έκλεψε μια φίλη μου (το πορτοφόλι της, όχι την φίλη μου) και αμαύρωσε για πάντα την εικόνα που είχα για τη μούρη του.
Εξάλλου πέρσυ ζήτησα αύξηση και με έγραψε.
Αύξηση ήρθε αλλά στην ΔΕΗ μόνο, οπότε...

Φιλιά!!

witchofdaffodils said...

γιατί τι σας έφταιξε ο Αη;
καλύτερα να ξεσπάσετε στον τάρανδο, τον κερασφόρο.

Πάντως τα αιθέρια που ταιριάζουν στο σημερινό σας ποστ είναι: λεβάντα, χαμομήλι, νερολί.

Νάνσυ Παραδεισανού said...

gi'afto den irthes sto xoro ton deinosavron,eeeeeeee ton rodon ithela na po!!!!

Anonymous said...

Είσαι, είσαι....μια σειρήνα, μια ξελογιάστρα. Α ρε Όσιε Μπούκλα. Τουλάχιστον αν πάθει λουμπάγκο πες μας που θα νοσηλεύεται για να του στείλω σύνθεσις με φρούτα κι ένα μαχαίρι για να σε καθαρίσει...

Greca said...

άγιο αυτό το παιδί τελικά!!!
μήπως αυτός να μοιράζει τα δώρα φέτος???
αν δεν τον ξεκάνεις τον έ-ρ-μο μέχρι τότε και γίνει κανας emo!!!
φιλιά!!!

tzonakos said...

Θέλω να πιάσω στις φάπες εναν Αη-Βασίλη, εναν χοντρό.
Να μάθει που εμεις παλυουμε να μην πάρουμε στα 67 μας σύνταξη κι εκείνος ανεβάζει τον μέσο όρο τόσους αιώνες που δουλευει και μάλιστα εποχιακός !

tzonakos said...

Ασχετο, αμέλησα να το πω, περάσαμε καταπληκτικά στο ΜΟΜΜΥ'Σ και ευχαριστούμε πολυ το προσωπικό και την συμπαθέστατη ιδιοκτήτρια με την οποία ειχα συνομιλία και διαπίστωσα οτι μοιάζετε μάλλον.
Θέλω να ξαναπάω :)

Unknown said...

Άγιο παιδί ο μπουκλάς πάντως!!
Να τα εκτιμάς αυτά! Δεν τα βρίσκεις εύκολα..

Talisker said...

Η Ρ Ω Α Σ !!

τον εχω κατασυμπαθησει!!))::))


(ερωτηση γκαου γειτονισσας?
3 φορες το διαβασα ..Κεδικογλου όπως::)_απεχω και απο τα πολιτικο-κοσμικα η ντεκαντανς και δεν ε χω ιδεα!!)

φιλια και καλημερα!!

Anonymous said...

Αυτό το shopping therapy – sickness είναι πολύ σπαστικό …αφού δεν θέλεις να αγοράσεις κάτι τι τρέχεις στο Cosmos που είναι κουραστικό και αχανές δηλ σκέτη ζαλούρα και σέρνεις και τον άμοιρο μπούκλα μαζί σου …θα την πληρώσει ο Αι Βασίλης και δεν θα μας φέρει δώρα και θα σε φάμε.

kanataki said...

talisker
ο κεδίκογλου είναι ο βουλευτής που είχε χαστουκίσει ένας συναδερφό του και ο Λαζόπουλος είχε βγάλει το συνθημα "παίζουμε κεδίκογλου" δηλαδή να σ αρχίσω στις γρήγορες...
υγ για το ήρωας δεν θα σχολιάσω.....


-st-
ειπε κανείς οτι τα βρισκεις ευκολα??
υγ ξέρετε τι ερευνα αγορας εχω κανει εγω πανω στα νεα μοντέλα?
υγ αλλα να μου κουραζεται τοσο γρηγορα?
υγ δεν μπορεί
κατασκευαστικο λαθος θα ναι...


tzonake
θα τοθ χωσω 2 σφαλιάρες τότε.μια απο μενα και μια για χαρη σας
υγ να ξαναπατε
υγ θα σας κανει καλο


greca
να μοιραζει αυτος τα δωρα φετος?
υγ δεν νομιζω να του πηγαίνει το μούσι
υγ ασε που τον χλωμιαζει το κοκκινο..


doratsirka
την συνθεση με τα φρούτα αν θέλετε σε τροπικά παρακαλώ


nancy
καλέ που να πάρει ο μπούκλας τα πόδια του?


wich of daffodils
με τα νευρα που εχω δεν σας φτάνουν τα αποθεματα σε νερολί, ούτε όλης της χρονιάς
υγ παρεπιπτοντως σημερα εμαθα απο που πήρε το ονομά του!κοίτα συμπτωση


μετεωρίτη
ωστε και εσεις θυμάστε??
θα τις κανω τρεις τις φάπες.
μια για μενα μια για σας και μια για τον tzonako


φαντασιόπληκτε
ανταποδίδω τςι ευχές
υγ σας περιμένω και από του χρόνου,ε!


mad
κοίτα μην αφήσω τον Αη,και πιάσω εσένα...
υγ δεν το χω και σε πολύ!


the torch
τα συγχαρητήρια μου για το δημιουργημα σας
υγ αλλα δεν θα αργήσει η μέρα που θα μας βάλει φωτιά με τις ιδέες του
υγ να μου το θυμηθείτε!
υγ αλλά αυτό το "πάσης θεσσαλονίκης"
υγ λέω ,μήπως να γινόταν πασης ελλάδος?
υγ ή έστω πασών των Ρωσιών???

kanataki said...

χελώνα
μα δεν μ αφήνουν σας λέω!
υγ και είναι κι αυτός με την γενειάδα πάνω κάτω,πάνω κάτω..
υγ πολύ θέλει ο άνθρωπος???


mpoumpoula
θα σας συμβούλευα να πάρετε το μέρος μου
υγ από μένα μόνο καλό θα δείτε!
υγ απο Αυτόν???


moodygirl
μα φυσικά αγαπημένη
υγ εσάς τσιμπάνε ,εγώ πονάω!
υγ σαν τα δίδυμα!!


mane.s
δεν το ξέρατε??
υγ πλάκα με κάνετε!


νιόβη
και σεις τέκνο Βρούτε?
υγ ή μπας και προτιμάτε τεκνό?


blueprints
θα προσπαθήσω να εφαρμόσω κατα γράμμα τις συμβουλές σας
υγ αλλά δεν παίρνω και όρκο....



gerasime
μου μύρισε η απίσια μυρωδιά της ανδρικής αλλυλεγύης?????


kitsemitse
χαίρομαι που η ευρηματικότητά μου εκτιμάται!



fevis
έχετε δίκιο
και να φανταστείτε αγαπητή πως σιχαίνομαι τα ζευγάρια που το κάνουν



subir
παρακολουθείτε τις πτήσεις της British???
υγ που το ξέρετε ότι θα μαι εκεί????


laxanaki
μην μάθω ότι τους προειδοποιήσατε!!

kanataki said...

trelofantasmeni
αυτό δεν το χα συνυπολογίσει!
υγ ε,μην βρω και τον μπελά μου ,μέρες που είναι!

gerasimos said...

"gerasime
μου μύρισε η απίσια μυρωδιά της ανδρικής αλλυλεγύης?????"

Είναι αλήθεια ότι η ανδρική αλληλεγγύη μυρίζει λίγο ποδαρίλα, από τα χιλιόμετρα κουβαλώντας τσάντες με τα ψώνια της κυρίας στα εμπορικά κέντρα...:-P

Love and Poison said...

Στείλε μου τον μπούκλα να τον εκπαιδεύσω στη γκρίνια κατά το "σόπινγκ θέραπι" να δεις μετά αν θα του δώσεις απαλλαγή...

Καημένε μπούκλα... σε νιώθω αλλά είσαι άπειρος ;ΡΡΡΡ

greekmedianews said...

Καλησπέρα... Απεργία σήμερα, οποτε είμαστε λίγο πιο χαλαρά εμείς του συναφιού... Πάντως αν ο ΑϊΒασίλης είναι σαν αυτόν που είδαμε την Κυριακή (ναι, στον Ψωμιάδη αναφέρομαι) τότε η αντίδραση είναι αιτιολογημένη...
Και μια που έκανα τον συνειρμό να σημειώσω ότι ήταν καταπληκτική η φωτογραφία του ζεύγους Ψωμιάδη στο ESTHETE, με τον Πανίκα να αυτοσαρκάζεται και να ανεβαίνει σε τελάρο για να φτάσει στο ύψος τη σύζυγό του...
:)

Dr_MAD said...

Α, δεν έχω πρόβλημα με το ξύλο
Χτύπα κι άλλο...
Απλά το παίζω φαλλοκράτης

PS: Το παίζω, γιατί δεν είμαι
PS2: είμαι ΚΟΤΑ για την ακρίβεια (επιβεβαιώνεται σε παλαιότερό σου post χεχε) Καλησπέρες ;-)

kanataki said...

mad
αχα!

greekmedianews
ώστε διαβάζετε και τα σοβαρά μου!
υγ μωρε μπράβο!


love and poison
μα και σεις με τους αντρες???


gerasimos
μα γιατι εχω την εντυπωση οτι μου τη λέτε....???