20 December 2007

Η στάση του Ν(Ι.Κ.Α)





Η σημερινή μέρα κυμαίνεται από περίεργη έως και βαρετή.

Οι δρόμοι της πόλης είναι ύπουλα άδειοι. Το μποτιλιάρισμα τους αγνοεί επιδεικτικά, και από το πρωί δεν άκουσα ούτε μια κόρνα, ούτε ένα τόσο δα « κοίτα τον μαλάκα, τι πάει να κάνει» εστω ένα γαμωσταυρίδι, να σπάσει η γκίνια.

Είναι κι αυτή η 3ωρη στάση εργασίας που μόνο μπελά φέρνει, άσε που το πρώτο πράγμα που σχολίασα ήταν η ξεφτίλα του Άρη

Κατά τ άλλα, όπως κάθε Πέμπτη οι blogers υπολειτουργούν όπως αποδεικνύει το sitemeter, που κατά τη γνώμη μου επάξια φέρει τον τίτλο της «Eurostat των blogs», είδα το πρώτο δέντρο-νυχτερίδα που κρέμεται απ το ταβάνι, και , φυσικά, εξακολουθώ να θέλω να χαστουκίσω τον Αη Βασίλη

Αναρωτιέμαι σε ποίόν μπορεί να αρέσει το νέο τηλεπαιχνίδι του Mega με τους υπέρβαρους, καθώς και ποιος αντέχει να παρακολουθεί, την πανελίστα / κακο-χρονο-νάχει, Κατερίνα στον «Καφέ με την Ελένη»

Με την γκρίνια να μου γαργαλάει το στόμα σηκώνομαι να στασιάσω

Το νου σας

37 comments:

nikisot said...

anti8etws edw oi dromoi einai asfyktika gematoi
toso pou 8elw na meinw spiti mou monima na tous apofygw...

oni said...

Kanonika 8a eprepe oloi na douleyoume me ena mayro peribraxionio pou na leei "Apergw" opws oi Iapwnes!

Am to neo reality tou MEGA "9 mhnes" me tis 4 oikogeneies eggywn pou 8a ksekinhsei syntoma? Eleos dhladh!

fevis said...

Έλα παιδί μου!!!! Cheer up!!!! Δεν θέλω μούτρα και γκρίνιες μέρες που είναι γιατί αύριο δεν θα σας περιγράψω τα υπέροχα ρούχα που ψώνισα μόλις....

νατασσΆκι said...

Καλημέρα
:))
(είδες κι εσύ δέντρο-νυχτερίδα,ε; απαίσιο δεν είναι; )

Θα τον χαστουκίσουμε μαζί, είπαμε!

Γιααααα να χαμογελάμε λίγο τώρα!
(κι ελάττωσε τις ώρες που βλέπεις TV, άκου ριάλιτι για χοντρούς!)

:))))
Φιλιά

Νάνσυ Παραδεισανού said...

kanataki, to reality ths malakias kai ths paxysarkias teleionei, meta ta 3% pou xtipise!! eides esi kanenan na adinatizei?? mono i orasi mas adinatise! epishs h katerina ths menegakh einai thea, mhn eisai tetoios anthropos xroniares meres!!

kanataki said...

nancy
θεά???
τι να πρωτοσχολιάσω?
το εκλεπτσιμένο της χιούμορ?την κομψή της παρουσία?
υγ κρίμα στις θεές...


νατασσάκι
μα σου λέω,η "εκδίκηση του μπάτμαν στο σαλόνι σας"!


fevis
και τώρα αυτό τι μου το πες???
υγ για να αισθανθώ καλύτερα???
υγ μόλις με πιάνει και η κατάθλιψη...


oni
αγγελία: ζητείται νέος, έτοιμος να αναλάβει τις υποχρεώσεις του πατέρα και πρόθυμος να μπει σε ριάλιτι
Καλείται δε να περάσει από δοκιμαστικό τεστ με τίτλο " Βρες μου γλυκό σαρδέλα" βάση του οποίου θα αξιολογηθεί και θα τοποθετηθεί στην αντίστοιχη ομάδα..
υγ εγώ θα κάνω τη μάνα


moodygirl
μα έτσι ήταν το πρωί...
υγ άσε που τα παραλέω λίγο
υγ ποιητική αηδία..

gerasimos said...

Με τέτοια παγωνία εκτός από εσκιμώους ποιος άλλος να βγει στους δρόμους... α και το καινούργιο τηλεπαιχνίδι με τους υπέρβαρους μάλλον παλιό είναι πλέον κι έφτασε κιόλας στο τελευταίο επεισόδιο χωρίς να το πολυπαρακολουθήσει και κανείς. Αλήθεια τι ενδιαφέρον μπορεί να έχει να παρακολουθούμε 5-6 ταλαίπωρους που περπατάνε κουβαλώντας τα περιττά κιλά τους ωε θέαμα; Ελπίζω το σχόλιό μου να μη φανεί εχθρικό απέναντί τους, ίσα-ίσα συμπαθώ τους κουβαλούντες κιλά, με κάνουν να αισθάνομαι σα στο σπίτι μου μαζί τους. Αντιπαθώ όμως όσους υπεύθυνους του MEGA τους θεωρούν "θέαμα".

Roadartist said...

καλησπέρα....γιατί βλέπει κανείς αυτό το παιχνίδι με τους παχύσαρκους..ΠΙΟ ΑΠΑΙΣΙΟ δεν υπάρχει..εκμεταλλεύονται τους ανθρώπους..νομιζα οτι ειχε κοπεί αυτή η εκπομπη..

TzinaVarotsi said...

Όποιος τολμήσει να σε πει γκρινιάρα θα΄χει να κάνει μαζί μου! :))

subir said...

Ωρέ καρντάσαινα...! !-)
Δεν κάνεις μια βόλτα από το blog , γιατί να δεις κάτι που μπορεί να σε ενδιαφέρει σχετικά (μπορεί και όχι)...χχχχχχ

Wrong Guy said...

αυτή η στάση έχει καμία σχέση με την 69?

Pan said...

Ως καινούριος δικαιούμαι: "Για τα πιάτα σου μόνο";!:

Καλός, πολύ καλός!

maria λεμονατη! said...

παρε εναν πλαστικο αι βασιλη κανατακι και αρχισε τον στα μπουνιδια
σαν αλλος σακος του μποξ
εσυ θα ξεθυμανεις
αυτουνου θα του αρεσει
ειναι βιτσιοζος - τον ξερω καλα

Dr_MAD said...

Ζήτω το δέντρο νυχτερίδα! Τι σκέφτεται κανείς για να μην έχει να καθαρίζει τη σκόνη κάτω από το δέντρο.

Όσο για τη στάση, άστην προς το παρόν. Δεν είναι sic. Σε 2 βδομάδες πάλι. Τώρα βουρ (και τουρ τουρ) στην αγορά...

Greca said...

καλά αηδία δεν είναι το δέντρο αυτό???

κάθισα μια και μοναδική φορά και το χάζευα σε ένα μαγαζί που το είδα... και ήρθε η υπάλληλος και μου λέει "σας αρέσει και σας ε? από το πρωί που το βάλαμε όλοι αυτό μας λένε!" και της απαντώ "όχι απλά σκέφτομαι τι κακό μπορεί να σας έκανε και το κρεμάσατε ανάποδα!"

άντε πια!!!

Poet1 said...

Αφου σας χαλαει η τηλεοραση γιατι επιμενετε να βλεπετε ακομα ; Στην κριτικη ειμαστε ολοι ευκολοι αλλα η tv δεν κοβεται.Το ξερω.Ναι και εγω βλεπω και το παραδεχομαι.Αλλα εν πασει περιπτωση κανω τις επιλογες μου...Κανατακι την καλημερα μου και καλες γιορτες ευχομαι.

xaos said...

Βρε τι διάθεση είναι αυτή?Τι είναι αυτό το ανάποδο δένδρο?Δεν έτυχε να το δω.Πάρε τον καλό σου και πήγαινε για καφεδάκι να ηρεμίσεις, όλο για ψώνια θα τον πάίρνεις?

Anonymous said...

Μη γκρινιάζεις παιδί μου γιατί κι εγώ δεν θέλω πολύ για να γίνω εντελώς μοκέτα.
ΥΓ.: Έχεις ένα θεματάκι με την κυρία Ζαρίφη ή μου φαίνεται; Γιατί καλέ; Τι δεν σ’ αρέσει; Πλάκα κάνω, μη μ’ αρχίσεις στις ματσουκιές. Φιλιά!

kanataki said...

koptoraptou
καλε τι θέμα να χω?
στην απεργία είπα να ανοίξω τιβι και έπεσα πάνω της...
υγ χωρίς λόγια


χελώνα
μα τα νεύρα είναι επειδή δεν μπορώ να πάω για ψώνια!!!

donald
μα δεν βλέπω μόνο τηλεόραση
υγ κάνω και τηλεόραση...
υγ άρα δικαιούμαι να κρίνω!!
υγ χα! σας την έφερα
υγ άντε μην σας κάνω ψητό με μήλο στο στόμα..

greca
εμ δεν είναι?
υγ τύφλα να χει ο μπάτμαν
υγ ή ο κατμαν??
υγ δεν ειμαι σίγουρη..

mad
δεν το χα σκεφτεί αυτό!
υγ brilliant!


maria lemonati
καλά δεν μου γέμιζε εμένα το μάτι....


pan
ώστε σας άρεσε έ?
υγ που να δείτε και το σήμα της εκπομπής!


the wrong guy
καμία
αλλά ίσως έχει με την στάση Σύνταγμα
υγ η περίπτωση θα διερευνηθεί...


subir
ώστε με διαφημίζετε???
υγ έρχομαι τότε




νιόβη
και μετά εσύ να χεις να κάνεις μαζί μου που τις έφαγες???


roadartist
μα δεν τη βλέπω!
υγ έτυχε να γυρίσω το κανάλι και με έπιασε αηδία και το γύρισα..


gerasimos
αχ γεράσιμε τι σοφός είστε!

kanataki said...
This comment has been removed by the author.
sealike2 said...

"Καταναλωτισμός" γνήσιο υποκατάστατο της ευτυχίας. Πρέπει να μάθουμε να ζούμε ανθρώπινα για να είμαστε ευτυχισμένοι. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς για κατανάλωση.Χάρηκα που σας γνώρισα!

kanataki said...

sealike2
και γω χάρηκα, άν και νομίζω ότι είστε εκτός θέματος.....

υγ και μάλλον μπερδευτήκατε και γράψατε σχόλιο για το προηγούμενο ποστ!

sealike2 said...

Έχετε δίκιο!Έκανα αναρίχηση στις αναρτήσεις σας και χάθηκα στο σχόλιο!!Ευχαριστώ, για τη διόρθωση!

Poet1 said...

To ξερω οτι κανεις τηλεοραση,το βλεπω γραμμενο στο πλαι.Δεν εχω τη δυνατοτητα να βλεπω την εκπομπη σου καθως δεν ερχεται το σημα του σταθμου εως την Αθηνα.Απλα ολοι δικαιουμαστε να κρινουμε την τηλεοραση,σωστα ; Γιατι να με κανετε ψητο ; Πιστευω θα αστιευεστε... Ξερω δυσκολα κανεις αντεχει την κριτικη... Το σχολιο μου αφορουσε στο συνολο ρο μεσο και τους τηλεθεατες...

Love and Poison said...

Ευτυχώς που υπήρξε και η ξεφτίλα του Άρη και γέλασε το χειλάκι μας μέσα σε όλη την fake γκλαμουριά της εποχής...

υ.γ. Γαμώ τις βιτρίνες και τα φτηνιατζούρικα στολίδια τους...

Vrakas Kostas said...

Τρια ποστ σας δεν σχολιασα αγαπητη φιλενας και χασατε τον μπουσουλα!Αποδιοργανωθηκατε και χασατε εντελως τα..υστερογραφα σας!!
Φραφετε περιεκτικοτερα και ουσιαστικοτερα!Μην το εκλαβετε ως κομπλιμεντο,διοτι δεν θα ξερω τι να σας δωρισω...μερες ..που ερχονται!
Ποιον Κραμερ εναντιον Κραμερ;
Κανατακι εναντιον Κοκοβινου και τα τρια σας τελευταια ποστ!
Ελπιζω το πνευμα των ημερων, να συμφιλιωθει μαζι σας και να σας δουμε επιτελους ικανοποιημενη!
Τα σεβη μου και τα λεμε!

Greca said...

ο σπαιντερμαν φταιει βρε!!!
πέρασα να πω τις ευχές μου για τούτες τις άγιες μέρες και για την ονομαστική σου εορτή!!!!

ό,τι καλυτερο σου εύχομαι χαρα μου!!! μέσα από την ψυχή μου!!! να περνας καθε μερα σα να ειναι Χριστούγεννα!!! με αγαπη, ευτυχια και υγεία πάνω από ολα! και στον μπουκλα τις καλυτερες ευχες μου!!!

και κατι που βρηκα...

"Μέρες που δέχεσαι ευχές
δέξου και μια από μένα
χρόνια πολλά χρόνια καλά
χρόνια ευτυχισμένα."

σας φιλώ!!!!

Anonymous said...

Κυρία Κανατάκη, αυτή τη χαστουκίτιδα που σας ταλαιπωρεί να την προσέξετε.Μη την πάρετε μαζί σας και το 2008.

Καλές γιορτές να έχετε.

Anonymous said...

Καλα Χριστούγεννα Χριστινάκι.. σου εύχομαι απ την καρδιά μου η νέα χρονιά να σου φέρει μόνο επιτυχίες επαγγλματικά και προσωπικά χαρά και ευτυχία. Πολλά φιλιά

Tali said...

Λατρευω τους γκρινιαρηδες με αποψη
..που ησουν τοσο καιρο??

Οταν σε πιανει αυτο...μπορεις να με φωναζεις να σε τσιγκλαω???

κι επειδη ενας Θεος ξερει ποτε θα ξανακανεις ποστ λογω ημερων

σου ευχομαι εδω

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ

..και πολλες πολλες επιτυχιες
-κι ενα σπιτι λουξ
-κι ενα μπουκλα να λεει μονο
"ναι αγαπη μου παρτο"
-κι ενα αρχισυντακτη βολικο
-κι εναν δικο σου σταθμο..

και και και και

οτι επιθυμεις ...

::))))

koulpa said...

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά:):)
Που είναι η τσαπερδόνα;;;:):)

Anonymous said...

...Μην βιάζεσαι να χαστουκίσεις ακόμα τον Αι Βασίλη Χριστίνα!!Περίμενε πρώτα να δεις τί θα σου φέρει!!!!:-)))) (Tου ζήτησα Ραδιοφωνικές σου εκπομπές για τα επόμενα 250 χρόνια!!) Καλές Γιορτές,Καλά Χριστούγεννα και Χρόνια σου Πολλά για την ονομαστική σου γιορτή μεθαύριο!!Καλά να περνάς Tsap!!! :-) ]:]

Unknown said...

Καλά Χριστούγεννα και Χρόνια πολλά και καλά να τα περνάς με τον Μπούκλα αγκαλιά
Φιλιά

Anonymous said...

Χρόνια πολλά μικρό μου κανατάκι, να προσέχεις, να μη γκρινιάζεις και που ξέρεις ο Αι Βασίλης μπορεί φέτος να σου κάνει την τιμή! ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!

greekmedianews said...

Μια που η ώρα πλησιάζει, χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα Χριστινάκι... Να χαίρεσαι και τη γιορτή σου και να περνάς πάντα καλά, με υγεία και ευτυχία...

Anonymous said...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ...ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ Ο, ΤΙ ΠΟΘΕΙΣ...
ΦΕΥΓΩ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΡΗΤΗ ....ΦΑΓΗΤΑΚΙ ΓΛΥΚΟ , ΚΡΑΣΑΚΙ , ΑΓΚΑΛΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΗΣΥΧΙΑ ....
ΜΕ ΛΑΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΥΡΕΣ ...
ΠΟΛΑΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ !!

Dr_MAD said...

Ο τρελός γιατρός έχει το δώρο σου έτοιμο! Ανήμερα Χριστουγέννων μπορείς να περάσεις από το μέρος μου να σου υποδείξω τον τρόπο παραλαβής ;-)

Χρόνια Πολλά με Υγεία και Πείσμα για όσα γουστάρουμε. Όλα τα άλλα είναι στο χέρι μας. Κι αφήστε το 2008 να χτυπιέται πως είναι δίσεκτο...

Καλά Χριστούγενααα
Χικ!
Χοχοχο ήθελα να πω