18 June 2008

Ο ανάδρομος Ερμής ζει!

Την Πέμπτη και χωρίς προειδοποίηση είχα δεχτεί μια κλήση –αποτέλεσμα της οπισθόδρομης πορείας του ,που με έβλεπε με το γυρισμένο του μάτι

Ήταν από το κινητό του Νανάκου

Είχε πάρει για να τσεκάρει αν είχα κατά λάθος καταπιεί μέσα στον ύπνο μου τις μπούκλες μου, ή είχα πνιγεί από το σάλιο μου

Όταν με δυσαρέσκια σιγουρεύτηκε ότι ήμουν καλά ,μου είπε υπεροπτικά:

«’Ηλπιζα ότι θα έχεις μια καλή δικαιολογία για το ότι δεν έχεις ακόμα παραδώσει το γραπτό σου στις εξετάσεις

Του υποσχέθηκα ότι θα ξυπνήσω την Ιλεάνα Παγουρά που έχω φυλακισμένη μέσα μου-γιατί πιο κάτω δεν πέφτω- και θα προσπαθήσω να απαντήσω, αν και τι να μου πουν οι εξετάσεις μετά την καθημερινή πινελιά trash που κάνει τις μέρες μου να μοιάζουν με ηλεκτροσόκ..

Προσπάθησα να παραδώσω γραπτό αλλά είχα και σαββατοκύριακο μπροστά μου και έπρεπε να σώσω μερικά κύτταρα για να τα κάψω μετά δόξης και τιμής πίνοντας royal mohito στον Ναυαγό, γιατί αν το mohito δεν έχει οικόσημο, εμένα προσωπικά μου κάθεται βαρύ..

Αφού γέρασα και κάηκα χάρη στον ήλιο του τριημέρου – λειτουργίες που ανέλαβαν οι UVA(ge) και UVB (urn) αντίστοιχα και άλλαξα 13 ½ μαγιώ (το μισό πάει στο μέγεθος του τελευταίου) ήταν ώρα να γυρίσω πίσω.

Μάλιστα μαύρισα τόσο πολύ που σήμερα στην εκπομπή από τις 12 έως τις 3 το μεσημέρι πίεσα τον εαυτό μου να θυμάται μόνο θλιβερές στιγμές για να μην τρομάζουν οι συνεργάτες μου και οι τηλεθεατές κάθε φορά που άνοιγα τα μάτια μου και χαμογελούσα

Το βράδι η πανσέληνος βρήκε τη Βάσω να με εκβιάζει ότι θα πέσει στις ρόδες οποιουδήποτε- και το τονίζω, ο-π-ο-ι-ο-υ-δ-η-π-ο-τ-ε διερχόμενου οχήματος της λεωφόρου Νίκης .

Είχαμε μόλις παρακολουθήσει την εκδήλωση –αφιέρωμα στην επαρχία Λαγκαδά στο Ya Mas όπου ανανεώσαμε όρκους πίστης και αφοσίωσης με την Cheap Art που ξεκινάει την Πέμπτη, την συναυλία των C-Real που γίνεται την Παρασκευή στο Μύλο και κάτι που αν δεν είχα πιεί Μπαμπατζιμόπουλο θα θυμόμουν σίγουρα.

Ίσως ότι παρα λίγο να πέσω θύμα ραδιοφωνικής φάρσας .

Θα την πάθαινα όταν η ανδρική φωνή στην άλλη άκρη της γραμμής μου μου είπε « θέλω να σε ευχαριστήσω για τις υπέροχες στιγμές που ζήσαμε εχθές»

Αλλά χωρίς λουλούδια την επομένη εγώ δεν πείθομαι ότι συμμετείχα.

Επομένως κάποιο λάκκο είχε η φάβα…

Με τη Βάσω συμφωνήσαμε λοιπόν πως κάθε φορά που πανσέληνος και ανάδρομος Ερμής συμπίπτουν ,θα πρεπε να παριστάνουμε το άγαλμα σε πάρτυ από ταινίες του Πίτερ Σέλερς αν θέλαμε να την βγάλουμε καθαρή….

10 comments:

aa-duck said...

Αχ, μία είναι η λύση. Να διαβάζεις το www.stardome.gr σταθερά σε καθημερινή βάση.

Μα κοίτα τι λέει ο Πανόπουλος για τα Ταυρίνια αυτή την εβδομάδα!!!

''Σαν Ταύρος έχεις μια απαράμιλλη ικανότητα να ρίχνεσαι σε μια σχέση, σε ένα σχέδιο ή σε ένα lifestyle ενώ την ίδια στιγμή μπορείς να στέκεσαι παράμερα και να παρακολουθείς τη ζωή σου σαν να βλέπεις τηλεοπτικό σίριαλ. Δεν έχει σημασία πόσο απορροφημένος/η είσαι από το δακρύβρεχτο μελόδραμα που ζεις -είτε επειδή μια σχέση έχει πέσει σε βράχια είτε επειδή έχει τελειώσει- το σίγουρο είναι ότι ο Δίας στον 9ο οίκο σου σού θυμίζει ότι τίποτε από όλα αυτά δεν είναι αλήθεια αν τα κοιτάξεις από διαφορετική σκοπιά - οι βουδιστές, ας πούμε, θα μιλήσουν για ψευδαισθήσεις. Αυτό μπορεί να ισχύει και για το χαμαλίκι μιας δουλειάς που δεν διαθέτει ούτε μια σταγόνα γοητείας. Όπως συνήθως η Πανσέληνος στον Τοξότη (18/6) εγείρει μια παλιά επιλογή: meditation or medication.''


Εν τω μεταξύ, έχω πληροφορίες από μέσα ότι σε ένα-δύο τέρμινα ο Ερμής γυρίζει στην ορθή του πορεία, αλλά τις ευεργετικές ιδιότητες αυτής της αλλαγήσ θα τις νιώσουμε μετά τις 23 του μήνα.

Ολέ!

Dr_MAD said...

Σε είδα! Σε είδα! Σε ειδα!

Ημουν κι εγώ στην εκδήλωση της Πόπης :-P

Εχε χάρη που ήμουν με ενα κάρο συναδέλφους και δε μπορούσα να παραδεχτώ ανοιχτά πως είμαι ο mad. Την επόμενη φορά όμως που θα σε πετύχω, υπόσχομαι να σου μιλήσω και να μη κομπλάρω :-P (ναι, εκείνος ο πανέμορφος μελαχροινός ήμουν)

An-Lu said...

Πρόσθεσε πάραυτα το Daily Horoscope στο μουσουδοκιτάπι!

nanakos said...

Η Παγουρά λέγεται "Ελεάννα", η δυσαρέσκια γράφεται με "ει" κι εγώ δεν σου τηλεφώνησα ποτέ!
Είσαι τρελλή για το τρελλοκομείο!

Anonymous said...

να μας πείτε όμως που θα κάνετε το άγαλμα για να κάνουμε κι εμείς το σερβιτόρο, ναι;

νατασσΆκι said...

Αχχχ, σε κάνει κι εσένα "κάπως" το φεγγάρι και ο ανάδρομος, ε; Γιατί νομίζεις εγώ δεν μιλάω τόσες μέρες;
:ppp

(καλά που έχουμε και το παπάκι, και ενημερώνει -άντε, θα περάσει! ;))

Μούτς, μικρή! Και να προσέχεις, είναι "κάπως" οι μέρες ακόμα! :))))

aa-duck said...

Δεν μπορώ, αυτός ο κ. Νανάκος με βάζει σε πειρασμό, οπότε θα το πω:

Τρελή με ένα λου
Το αυτό και για το τρελοκομείο

φχαρυστό!

the BluElephant said...

...εγώ λέω για φέτος να την βγάλω στην αφροδιτη...μακριά από τους ανάδρομους....

Ταχυδρόμος! said...

Εγώ πάντως Ελεάνα της είπα..

BLUEPRINTS said...

σιγά μη σου φταίει ο ανάδρομος πλανήτης ή ο λάκκος της φάβας, και μόνη μια χαρά τα καταφέρνεις (το ότι συμφωνώ όλο και περισσότερο με Νανάκο τελευταία πρέπει να το προσέξω πάντως...)