11 June 2008

ΤΖ-ΑΒΒΑ καίει η Λ-ΑΒΒΑ

Λίγο από φιλότιμο, λίγο από τη γκρίνια λίγο που κουράστηκα στα γόνατα τόσες μέρες είπα να πάψω να πετάω τις τάπες στο βαρέλι μέχρι να ωριμάσει το 15νθήμερο των διακοπών και να στρωθώ να ανεβάσω καμιά νέα ανάρτηση αν και τις τελευταίες μέρες το πιο έξυπνο πράγμα που κατάφερα να γράψω ήταν

«τρώω καμαμπέρ

μετρώντας τα Αμπέρ»

Κι αυτό βιωματικό.

Γιατί έτρωγα γαλλικό τυρί , που απειλείται με εξαφάνιση, και τόσο μου άρεσε που για μια στιγμή αισθάνθηκα ο ποιητής Φανφάρας της γαλλικής τυροκομίας.

Το πρωί με τον φραπέ προέκταση του αριστερού μου χεριού –στο δεξί έχει προτεραιότητα η Nokia -παρακολουθούσα τις γυναίκες στο δρόμο της Θεσσαλονίκης

Το αγουροξυπνημένο μου μάτι όφειλε να αναγνωρίζει τις επίδοξες Carrie και να τις απαθανατίσει για να φιγουράρουν στην street fashion σελίδα του περιοδικού.

Δεν χρειάστηκε πάνω από ένα 20λεπτο για να συνειδητοποιήσω ότι η ζωή δεν μιμείται την τέχνη και αυτό που ζητούσα δεν θα το συναντούσα στην Τσιμισκή των 10:30 …

Βλαστήμησα το κλισέ με τις « πάντα περιποιημένες θεσσαλονικιές » και αναρωτήθηκα αν μετά το γάλα αποφάσισαν να κάνουν μποϋκοτάζ και στο στυλ.

Ελλείψει ιδιαίτερης κίνησης έκατσα στα καγκελα του πεζοδρομίου ακριβώς έξω από τον Carouzo, όπου Celine και Dior θα πακετάρονταν στις πάνινες θήκες τους για το νέο τους σπίτι.

Επομένως αν κάποια κυρία έβγαινε από εκεί και δεν επρόκειτο για κάποιο κορίτσι που δούλευε 9-9, θα άξιζε τον κόπο.

Πάνω που αναρωτιόμουν αν κι εγώ η ίδια θα περνούσα το τεστ, αν θα με συναντούσα, ή θα έβρισκα στο πρόσωπό μου, αντάξιο εκπρόσωπο της επιδρομής του κιτς, με σταμάτησε ένας κύριος που αν δεν είχα μπροστά μου την πλατεία Αριστοτέλους , θα έπαιρνα όρκο ότι πρωταγωνιστώ στην «Μελωδία της Ευτυχίας» και ότι έχει πολύ ζέστη για καλοκαίρι στο Salzburg

O κύριος με το πράσινο καπέλο με ρώτησε σε σπαστά ελληνικά και καθαρλη γερμανική προφορά δείχνοντάς μου την τινγκαρισμένη Τσιμισκή « Γκιατί εξωτερικό ντεν έχει ποτέ κίνηση? Γιατί τόση κίνηση κέντρο πόλης? Γκιατί όχι όπως Λονδίνο?»

Του εξήγησα ότι εμένα δεν με ενδιαφέρει η γερμανική μόδα και πρόσφατα έμαθα να προφέρω τον Christoph Broich .

Αν μάλιστα με άφηνε να πιω και τον καφέ μου το βράδυ που θα παρακολουθούσα τον Όττο, ίσως να του διαβίβαζα και τους χαιρετισμούς μου…

Υγ ωραίος ο Σαμαράς.

18 comments:

Dr_MAD said...

Γρουσούζα! Εξαιτίας σου χάσαμε με τη γκρίνια σου! χμφ!

PS: Το ότι κλέψαν μέσα από τα χέρια του fan club στο μάπαμπουκ και τη φτάσαν με συνδυασμένες κινήσεις στα 3 εκατομμύρια δολάρια δε θα το σχολιασω

PS2: Είσαι κρυωμένο? ε?

An-Lu said...

Mama mia there I go again
why why, did I ever let you go?

TeddyBoy said...

Κύριε Γερμανέ μου (έπρεπε να του πεις), εκτός απ'το καλό στυλ κάνουμε διαχρονικό μποϋκοταζ ΚΑΙ στα μέσα μαζικής μεταφοράς!

Κάνουμε μποϋκοτάζ και στο καλό ποδόσφαιρο (όταν ο Θεός δεν κοιμάται)!

greekmedianews said...

Μποϋκοτάζ στο στυλ;
Έγραψες πάλι φιλενάδα...
Πάντως το "τόσες μέρες στα γόνατα" δεν μου ακούγεται πολύ άσχημο...
Τουναντίον!
Τα σέβη μου και καλή υπομονή (εφόσον αποφασισες να παρακολουθήσεις τους αγώνες της Εθνικής)

ΥΓ. Η δική μου ψήφος πάει στις Σουηδέζες...

ο δείμος του πολίτη said...

Ναι, αλλά δε σύγκρινε με το Παρίσι ή τη Ρώμη. Τες πα, για τη μόδα συμφνωούμε απολύτως. Θα έπρεπε κι εκεί να κάνουμε μποϊκοτάζ.

oKyrios said...

Tσικιτίτα τελ μη γουάτς ρόγκ...

Πάντα θαύμαζα τον ήρωα που ανακάλυπτε τις λιγότερο κακοντυμένες της πόλης, ΕΣΥ ήσουν λοιπόν...
Ντύσκολη ντουλιά μεσα σε τόσο κίνιζι

υγ. δες Ιταλία παιδί μου, άσε τα σαμάρια

Ταχυδρόμος! said...

Πάντως για μπάλα δεν είανι ο Σαμαράς. Ακόμα και στην Αγγλία η λάθος ομάδα τον πήρε. Και ζει μέσα στην μαυρίλα του Manchester..

NEMESIS said...

Και γω ψηφίζω σουηδέζες με πολύ σθένος!!!Αχ σαν πολύ καιρό έχω να κατέβω Θεσσαλονίκη και να πίνω καφέ παραλία και να κρίνω τη μόδα (ναι αυτά τα άσπρα παντελονάκια εννοώ, η τις πολύ ωραίες φούστες-μπλούζες που κυκλοφορούν στα μπουζούκια).Τελικά νομίζω ότι θα πρέπε να γράφω σε περιοδικό μόδας!!Η αντρική άποψη!!

patsiouri said...

Καλο(ακριβο)ντυμένες ρε τις λένε τις Σαλονικιές, ποιός μίλησε για στυλ???
(Ποιός τόλμησε???)

oni said...

Ντρέπομαι για λογαριασμό μου (ξαναμανά) γιατί ο μόνος Σαμαράς που μου ρχεται στο μυαλό αυτή τη στιγμή είναι ο Τρύφωνας.

Την επόμενη φορά που θα σε δω θα σου μάθω και σένα να κάνεις yodelling μήπως και ξανασυναντήσεις κανέναν Αυστριακό στο δρόμο. Έτοιμη για διεθνή καριέρα σε κόβω μετά!

Μιλ1 said...

Συμφωνώ με το υστερόγραφο! Αλλά πάω στοίχημα ότι ο Καραγκούνης έχει μεγαλύτερο fan club!!!!!

La Gigi said...

ε όχι που δεν έχει κίνηση στο Λονδίνο..
η Μιλένα για τον Κατσουράνη μάλλον θέλει να πει, τον Καραγκούνη δεν τον λες ωραίο.
Τον Κυργιάκο όμως τον λες

KitsosMitsos said...

Ξεχάσατε τον Νικοπολούνεϊ ή απλώς είναι σταθερή αξία;
Ψηφίζω να αφήσουμε κατά μέρος το κιτς ντύσιμο και να το γυρίσουμε στο κιτς γδύσιμο. Έπιασε και καλοκαίρι.
Φιλιά και του χρόνου.

koptoraptou said...

Έλα τώρα, υπερβάλλεις... Έλα, Αθήνα, αγάπη μου να σου πω εγώ τι πάει να πει μποϊκοτάζ στο στυλ: μπουτάκι χοιρομέρι με κολάν λευκό, μπυρόκοιλο με σκουλαρίκι κι από πάνω - παρντόν, από κάτω για την ακρίβεια - γόβα λουστρίνι κόκκινο, πουρνό πουρνό!!!
Για να μάθεις να παραπονιέσαι, Κανατάκη!!!

kanataki said...

koptoraptou
μα αυτό δεν είναι ντύσιμο
αιτία τύφλωσης είναι..


kitsemitse
είχα καιρό να ακούσω κάτι τόσο σοφό
εύγε


melissoula
και τι σας ανησυχεί?
κρατήστε τον Κατσουράνη και αφήστε της τον καραγκούνη
δίκαιη μοιρασιά


milena
η από πάνω έχει δίκιο,τωρα που το σκέφτομαι
μιλάτε για την τεχνική του
ετσι δεν είναι??


oni
καλά να λες που δεν σου ρθε ο Αντώνης
έριξε που έριξε την κυβέρνηση να με βρει και μένα τίποτα..
υγ τις υποσχέσεις σου τις ακούω βερεσε
υγ ακούς?


patsiouri
μα ήταν πολύ πρωι
οι καλοντυμένες τετοιες ώρες τον κόβουν ακόμα


nemesis
σας το απαγορευω
θα είστε τιγκα στην επιοικεια


ταχυδρόομε
μιλησε κανεις για το πως παιζει????


okyrie
μαμα μια
τα σαμαρια τα κουβαλανε ομως..


δημε του πολιτη
συλλαλητηριο τωρα!

greekmedianews
12 points!


teddyboy
που να μαθαινω τωρα γερμανικά...



an-lu
είστε η θεα των ΑΒΒΑ


mad
για να μη νομιζεις οτι θα με εχεις για παντα
υγ πλήρωνε τωρα τα λύτρα
υγ μια χαρα ήμουν
( οταν το εγραψα)
υγ τωρα ισως να μαι κρυωμενη
υγ ισως και όχι, παντα

koulpa said...

xaxa μου έλειψες με τα βρομοωράριά μου..:):)
καλησπερούδια:):)

Vrakas Kostas said...

Ο κυριος;με την Γερμανικη προφορα ειπε:
Χριστινα γραφεις υπεροχα!
Τα σεβη μου φιλενας.

diastimata said...

ΚΑΙ Γερμανός στην Τσιμισκή ΚΑΙ μας αρέσει ο Σαμαράς...

Αχ καημένε μπούκλα!