23 November 2008

ατάκα κι επιτόπου



 

 

Εδώ  και καιρό την ψήνω να γράψουμε ένα σενάριο

 « Εγώ συνένοχος σου στα ''Λιονταράκια του Κυρ Ηλία" δε γίνομαι » μου φώναξε, στη σημερινή τελευταία απόπειρα να την πείσω να συμμετάσχει , αγνοώντας πετυχημένες προσπάθειες συναδέρφων με δεύτερα συνθετικά τις λέξεις House, Anatomy ή και Daisies ……

 «Στην τελική ή που θα γίνουμε ρεζίλι, ή ο Ρέππας-Παπαθανασίου »,της εξήγησα

 “Παίρνω τον Παπαθανανασίου γιατί είμαι αξύριστη “μου φώναξε λίγο πριν κλείσουμε.

 «Και να μου μείνει εμένα ο πρώην υπουργός » ρώτησα , ενώ της συνέστησα να μην σπαταλάει τις ατάκες αν είναι να μην τις δούμε με την υπογραφή της On Productions


 Ή ακόμα καλύτερα  θα μπορούσε να τις χρησιμοποιήσει σε κανένα γκόμενο που την πλήγωσε ανεπανόρθωτα,  αφήνοντάς της όμως για πάντα το χάρισμα της ατάκας, όπως θα γινόταν αν η ζωή και οι χωρισμοί ήταν δίκαιοι, ή τους είχαν  εφεύρει οι αδερφοί Γκριμ.

 Προχωρήσαμε με τυχαία σειρά στο επόμενο θέμα 

 Όταν η συζήτηση άρχισε να περιστρέφεται γύρω από τη γενική κατηγορία «οικονομική κρίση» της εξέφρασα  τον φόβο ότι ίσως  εγώ να την ξεκίνησα με τις καθημερινές μου επισκέψεις στο Ζαρα.

Με καθησύχασε λέγοντας μου  «μπα, μάλλον πρόκειται για την κρίση των 30, αλλά δεν

 πείστηκα και της ανακοίνωσα ότι για καλό και για κακό εγώ θα κόψω τα ψώνια με χρυσές πιστωτικές γιατί μου θυμίζουν τα Golden Boys. Τι να κάνω, έχω και καρδιά

 «Μια και το φερε η κουβέντα ,ό,τι Balenciaga και Gucci αγοράστηκε το Σάββατο από την Κορομηλά, θα βρίσκεται το βράδυ στο  πάρτυ στοHotel »

 «Που να βρίσκεις Κυριακάτικα καλό χέρι για πιστολάκι μέσα σε μια ώρα»

 Άσε που αν δεν τελειώσει το Φεστιβάλ επώνυμο ρούχο και μακιγιάζ εγώ δε βάζω

 «Κρίμα γιατί θα είναι ο dj Dimitri from Paris» μου είπε ,αλλά της απάντησα πως εγώ από έλληνες στο Παρίσι μόνο τον Αλιάγα  εμπιστεύομαι, αν και ποτέ δεν μου πολυάρεσε το Μetaxa

  Αν και το βράδυ δεν θα το κουνούσα από το σπίτι, το ξανασκέφτηκα

Δεν θα με πείραζε να χω κι ένα μπουκάλι Μetaxa στοκ στο ντουλάπι.

 Στο κάτω κάτω Χριστούγεννα έρχονται. Γίνονται μελομακάρονα χωρίς κονιάκ?

΄

 

25 comments:

KitsosMitsos said...

Η ορθότερη εκφορά είναι κνιακ και ουχί κονιάκ.
Όσο για τις επανεκδόσεις που είναι της μοδός δεν ξαναγυρνάτε και το ρετιρέ αλλά αυτή τη φορά σε πιο κυριλέ; Θα έχει σίγουρα το κοινό του.
Καλημέρες.

Rob Snow said...

OK! Read it.
Think I get the translated version.

Will try harder in future ones, or await Greek lessons ;-)
back to you...
rob-p.blogspot.com

Rob
x

Α, μπα? said...

αχ γράψτε ένα ελληνικό gossip girl, αλλά με έλληνες σχεδιαστές:):)

koptoraptou said...

Διαλογίστα για το σενάριο, θέτε; Καλημέρες!

Tali said...

EΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΗ ΦΙΛΗ!
Διοτι αν δειξετε στο σεναριο τον ιδιο ζηλο που δειχνετε στο μπλοκ σας ,αξιεραστη,

θα ξεχασουμε το θεμα !

και ακομα δεν ηρθαν και οι γιορτες!
να πιασετε τα Λονδινα!

La Gigi said...

εγώ λέω να το γράψετε το σενάριο
όλο βλακείες έχει η τηλεόραση
τζάμπα την πληρώνω τη νόβα

Anonymous said...

Δε γίνονται αλλά το ανάποδο μια χαρά πάει.

κονιάκ. σκέτο. χωρίς μελομακάρονα

Μοιράιδα said...

οχι βεβαια δεν γινονται...
εδω ειμαι ζω και αντεχω ακομη χα χα μου λειψατε

Μετεωρίτης said...

χαχαχαχα!!

όπως πάντα, είσαι σε φόρμα, έτσι;
:)

Επέστρεψα-χαζομανούλα, με δύο ωραία άλλά πολύ απαιτητικά-πολύ-λέμε- μωρά και όπως καταλαβαίνεις, έχω να πάω στη Ζάρα από τον τέταρτο
(μήνα).

Τι κάνεις βρε θηρίο;
Πολύ πονεμένη ιστορία τα σενάρια...
Κι εγώ έχω ξεκινήσει μία ιστορία με ένα κανάλι - μία ιστορία που έχει αρχή-μέση- αλλά δεν φτάνει στο τέλος- και τώρα που έχω τα μωράκια τα έχω ψιλογράψει όλα αντί να γράφω... οπότε...

σε φιλώ!

diastimata said...

Άντε και στο Χόλιγουντ!

patsiouri said...

Με τα χίλια συμφωνώ με Κίτσο, μοντέρνο Ρετιρέ!!!

Ο Μαρκουλάκης, να παίζει τον Ιάσονα, το μεταμοντέρνο άντρα-πόθο όνειρο κάθε γυναίκας!!!

Anonymous said...

Αν το κάνετε μιούζικαλ αφήστε με και μένα να γράψω κανένα στίχο...

πλιιιζ!

Dr_MAD said...

ελα βρε κοκονα μου γράφε και μου λείπεις :-(

koulpa said...

που είν'το κανατάκι οεο;:):)

βασίλης said...

Χριστούγεννα χωρίς τσάπερ.. γίνεται? Αν διαβάζεις πάντως το μπλογκ σου, χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα να έχεις..

Anonymous said...

Μα να γράφεις σενάριο χωρίς να μου κάνεις μια πρόταση συνεργασίας;
Ελπίζω να σε έπιασε ο πυρετός των εορτών, των προετοιμασιών, των ρεβεγιών κι έτσι δεν γράφεις στο μπλογκ σου (ποια μιλάει τώρα). Πάντως, εγώ πέρασα να σου αφήσω τις ευχές μου για Καλές γιορτές με υγεία, ομορφιά -που την έχεις- και δημιουργικότητα.

billzouk said...

Θελω ρολο. stop.
Καλες γιορτες. stop.
Φιλια. stop.

Μιλ1 said...

Πάντα ήθελα να γράψω σενάριο!!! Αν δεν βρεις partner μπορώ να βάλω υποψηφιότητα;
Επίσης υποψιάζομαι ότι ο αδερφός μου πριν ένα μήνα περίπου που ήταν στην Αθήνα (είναι Νέα Υόρκη τους τελευταίους μήνες) γνώρισε την αδερφή σου! Στο Κολωνάκι δεν είναι το μαγααζί της;

Φιλάκια και Καλή Χρονιά γεμάτη χαμόγελα και χικ από κονιάκ!

Penelope said...

καλη χρονιά χαμογελαστό κορίτσι !!!

Dr_MAD said...

ΚΑΙ φέτος σου έφερα δώρο :-P

ΚΟΙΤΑ

Tali said...

xronia pollaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Καλη Χρονια!

(και δεν σου λεω τιποτα αλλο γιατι σου κανω μουτρα γιατι εχεις εξαφανιστει!!!!!!!))))

fevis said...

Καλή χρονιά φιλενάδα και ετεροχρονισμένες ευχές για την γιορτή σου... Μετακόμιζα η γαϊδούρα και σε ξέχασα... Θα ζητήσω ταπεινά συγγνώμη εμπράκτως το σαββατοκύριακο στο τέλος του μήνα που ανεβαίνω... Φιλιά...

diastimata said...

Πού είσαι εσύ, παιδί μου; Θα φύγει ο χειμώνας κι ούτε μια φορά θα δω την καπαρτίνα;

Skouliki said...

καλησπερα

ισως σε ενδιαφερει αυτο που ξεκινησαμε σημερα
πληροφοριες μπορεις να δεις στο μπλογκ μου
σε ευχαριστω πολυ

Anonymous said...

Καλά, μέχρι και στη Φανουρόπιτα μπαίνει το κονιάκ!