12 February 2008

Αν είχες Βέρα στο Δεξί θα σε χώριζα γιατί είσαι Μπακαλόγατος και γω Σαββατογεννημένη



Από το πρωί μαθαίνω τον Στέφανο πως να χρησιμοποιεί το Facebook.

Του δίδαξα πως να κάνει Poke χωρίς να αφήνει μελανιές στους φιλικούς ώμους και να δείχνει υπομονή κάθε φορά που για άσχετο λόγο θα του ρχεται ένα νέο μαιλ γιατί κάποιος θυμάται να του στείλει ένα φιλί, ή να τον γαργαλήσει ,άσχετα αν ο ίδιος άνθρωπος μπορεί να τον δει έξω την επομένη και να μην τον χαιρετήσει ....( έκανα και ρίμα με το γαργαλήσει-χαιρετήσει)

Με τα κορίτσια του γραφείο συνεννοούμαστε με σήματα καπνού ή τη γλώσσα του σώματος , με έμφαση στις εκφράσεις απόγνωσης γιατί οποιαδήποτε λεκτική επικοινωνία μπορεί να αποφέρει απρόβλεπτες αντιδράσεις .Φυσικά πριν οποιαδήποτε σκέψη μετράμε και από μέσα μέχρι το 2.555,για καλό και για κακό.

Το ζεύγος ΚΟΥΒΑ ( με τον τόνο στο Α) ,όπως προκύπτει μετά την συγχώνευση των ονομάτων Κούγια –Βατίδου (κατά το Μπραντζελίνα )συνεχίζει τα σίκουελ και γω σκιάζομαι κάθε φορά που με κοιτάει ο Αλέξης με το γατίσιο βλέμμα και το στόμα-Βανδή. Καλού κακού απομακρύνομαι και από την οθόνη ,γιατί για σκέψου τι θα γίνει αν βρε ομοιότητες ανάμεσα σε μένα και την Εύη...

Το βράδυ θα μαζέψω παρέα να δούμε Λάκη όλοι μαζί, γεγονός που έχει να συμβεί από τα Παπακαλιάτια.

Χθες το απόγευμα παρακολούθησα 15 λεπτά «Έρωτα» ,15 λεπτά « Φίλα το Βάτραχό σου» και για 15 λεπτά ακόμα μια σειρά με όλους τους συντελεστές από τη Βέρα στο Δεξί που νόμιζα ότι είχε τελειώσει. Περίμενα να δω πως θα καταλήξει το δράμα Στράτου- Ρεγγίνας, αλλά μετά μου παν ότι ο Στράτος δεν παίζει πια και η σειρά μετονομάστηκε σε « Αν υπήρχες θα σε χώριζα», και παίζει κι ο Πέτρος Φιλλιπίδης τον ρόλο του Σάκη Μπουλά στις Σαββατογεννημένες, και πάλι κλαίει η Ρεγγίνα με την φίλη της την Έλσα, αλλά δεν κατάλαβα γιατί. Ούτε και σεις μάλλον.

25 comments:

mpoumpoula said...

και γω σκιάζομαι με το ζεύγος ΚΟΥΒΑ...χτες τους παρακολουθούσα κουκουλωμένη...λες και ο βρυκόλακας θα εισέβαλε ξαφνικά στο δωματιό μου και θα μου ψιθύριζε στο αυτί(πριν το δαγκώσει)" αχ ευχομαι να μην τύχη σε σένα να γίνεις εφιάλτης το πιο όμορφο κομμάτι της ζωής σου"μπρρρρρρρρρρρρρρρρ

Anonymous said...

Αχταρμάς τα σήριαλ. Έτοιμο υλικό και τσουπ μια νέα σειρά: ατάκες, έπιπλα, ρούχα, φάτσες. Ακόμη και τα ριάλιτι είναι ξαναειδωμένα....

Άτιμο κανατάκι, ώστε είδες τηλεόραση χθες; Αχχχχχχχχ

ΠΑΥΛΟΣ said...

Γατίσιο βλέμα ο Αλέξης?
Μάλλον φιδίσιο θα έλεγα!!!

fevis said...

τι εννοείς να σε μπερδέψει με την Εύη? Είσαι και εσύ εξώλης και προώλης?
υ.γ. Καλέ το βίντο θα το δούμε τελικά ή να το κάνω delete στο μυαλό μου να μην έχω και την περιέργεια?

δεσποιναριον said...

Καλημερα, δεν ερχομαι πρωτη φορα, γραφω πρωτη φορα. Καλα οπου και να παω σημερα τηλεοραση βλεπουνε. Δε πειραζει ομως γιατι μαθαινω τα παραλειπομενα ..οτι δε φτανει περα απο τον ωκεανο. Περιμενω κι εγω εναγωνιως το βιντεο με τα ροδοπεταλα και τις ροδομαγουλες.
Χριστινουλα παντα επιτυχιες καλη μου.

νατασσΆκι said...

Καλά που έχω κι εσάς εδώ κι ενημερώνομαι -η δική μας τηλεόραση παίζει μόνο Στρουμφάκια και λοιπά -άκια, και κανένα ντοκιμαντέρ. Α, και αθλητικά, που και που - και ΄πως κατάλαβες, τίποτε από αυτά δεν βλέπω εγώ...
:))

(τον Λάκη πάντως, θα τον ακούσω, θα τον βλέπουν οι άντρες μου!)

Φιλιά -να προσέχεις με τα poke! ;)

An-Lu said...

Τάισε το χρυσόψαρό σου διότι θα τα τινάξει το ταλαίπωρο! Του έδωσα εγώ κάτι τις, αλλά πρόσεχέ το!
;-)

Παρατηρήτηριο Πυλαίας said...

πάντως απο ότι κωμική μυθοπλασία κυκλοφορεί στην τιβι εγω διαλέγω για φέτος "Υπέροχα Πλάσματα", "Μαύρα Μεσάνυχτα" και λόγω καταστάσεων "Μπαμπα μην τρέχεις"..
Καλά είναι επίσης και η "άμυνα ζώνης" και το 10. Το γιούγκερμαν μεγάλη απάτη..

Παρατηρήτηριο Πυλαίας said...

Μήπως είσαι η ελληνις με τους περισσότερους φίλους στο facebook?

Vrakas Kostas said...

Αν ειχες βερα στο δεξι,εγω θα σε γνωριζα!Γιατι εισαι Μπλογκερογατα!
Τα σεβη μου φιλενας!

Dr_MAD said...

1) Καλά που μου θύμισες να σε μαυρίσω στο poke στο FB. Επίσης μαζεύω λεφτά για να σε αγοράσω

2) Είσαι αναίσθητη που χτες είχαμε TV-απαγόρευση και εσύ έλιωσες με το τηλεκοντρόλ. Φτου σου

3) Τρέμε Δημαρχίνα του Blogville

Κατά τα άλλα όλα καλά

nikisot said...

xxaxaxaxaxaxaxaxax
eliwsaaa me to post
den yparxeis

ritsmas said...

σε εκανα φιλη στο φέις...αντε να δούμε τί άλλο θα δούμε..
φιλια

So_Far said...

Toυς έχεις βάλει όλους στο κόλπο του Social Networking βλέπω...
To ζεύγος ΚΟΥΒΑ είναι επικίνδυνο ζεύγος επειδή όποτε κυκλοφορεί "οπλοφορεί" και ανταλλάσει επικίνδυνα real pokes...΄
Οπότε επειδή δεν ξέρουμε και από πού θα μας έρθει κόψαμε Βουλιαγμένη και Rich. Φαντάζεσαι σκηνικό να σε παίρνει η κάμερα του STAR ως "θεατής του 10ου καυγά Κούγια-Βατίδου"; Και το χειρόερο να σε ρωτάει ο Λιάγκας που δεν τα παίρνει και με την πρώτη;

βασίλης said...

Αυτά τα δωράκια "ποστ" και εικονούλες στο facebook που σου γεμίζουν το μεηλ, με εκνευρίζουν. Αλλά μερικά έχουν ενδιαφέρον υπάρχει και μια πιο ζωντανή επικοινωνία. Καλημέρα τσάπερ

koptoraptou said...

Καλά, εσύ βλέπεις περισσότερη τηλεόραση κι από μένα. Έχω μείνει αβαβά! Πως τα προλαβαίνεις;;;;

ΥΓ.: Είναι να το 'χεις, μάνα μου. Εγώ κάνω προπόνηση μια 10ετία τώρα κι ακόμη δεν καταφέρνω να μην αποκοιμηθώ,,,

Anonymous said...

Το κάψιμο εγκεφαλικών κυτάρρων συνεχίζει να υφίσταται βλέπω και μάλιστα με ταχείς ρυθμούς.Να το προσέξεις αγαπητή με αυτά που βλέπεις.Είναι ριπογόνα και με πρόσφατες μελέτες συνδέονται και με τα καπνογόνα.

greekmedianews said...

Ζεύγος ΚΟΥΒΑ!!!
:)
Κορυφαίο!!! Τέλειο!!! Ακόμη γελάω...

maria λεμονατη! said...

κραταω την μπρατζελινα
μου θυμιζει πρετζελ
μμμμμμμ, λαχταριστο

το μπουκλατακι τι σου λεει;

maria λεμονατη! said...

μπουκλανατακι ισως τωρα που το ξανασκεπτομαι

διαλιεχτε!

Anonymous said...

CHECK UP ΑΝΔΡΩΝ :

ΒΙΟΧΗΜΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ: ΑΣΒΕΣΤΙΟ, ΦΩΣΦΟΡΟΣ, ΣΑΚΧΑΡΟ, ΟΥΡΙΑ , ΟΥΡΙΚΟ ΟΞΥ, ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ , ΤΡΙΓΛΥΚΕΡΙΔΙΑ, ΤΡΑΝΣΑΜΙΝΑΣΕΣ, ΛΕΥΚΩΜΑΤΑ ΟΛΙΚΑ , γ-GT, Fe ΟΡΟΥ, ΚΡΕΑΤΙΝΙΝΗ, ΑΛΚΑΛΙΚΗ ΦΩΣΦΑΤΑΣΗ , HDL, LDL....
ΓΕΝΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΟΥΡΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ
Τ.Κ.Ε
ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ ΘΩΡΑΚΟΣ
ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΗΛΕΚΡΟΚΑΡΔΙΟΓΡΑΦΗΜΑ
ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ
ΠΑΘΑΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ
ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Ω.Ρ.Λ ΕΞΕΤΑΣΗ

CHECK UP ΓΥΝΑΙΚΩΝ :

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ
PAP TEST
YΠΕΡΗΧΟΣ ΜΑΣΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ

ΦΥΛΑΓΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΜΙΣΑ.

Poet1 said...

To ζευγος κουγια ειναι το δικο μας... Κραμμερ εναντιον Κραμμερ ! Ξερεις να μας πει τα τελευταια νεα απο αυτο σηριαλ ; Εχει πολυ γελιο λεμε...

Anonymous said...

...Κακώς,πολύ κακώς που στους νυφευμένους καθιερώθηκε η βέρα στο δεξί!Το αριστερό είναι το σωστό το χέρι!Εξάλου το δεξί είναι το χέρι που δουλεύει περισσότερο!Μωρέ δεν τη βγάζουμε εντελώς να τη βάλουμε στο λαιμό μαζί με τις ευλογίες του σταυρού που θα είναι κρεμασμένος με την αλυσίδα δίπλα της!!Εμποδίζει μωρέ και στη δουλειά!!!(Κουάξ!!) :-) ]:]

Anonymous said...

Την αμαρτία μου θα την πω. Ναι τις Δευτέρες βλέπω σήριαλ και μάλιστα μέχρι πρότεινως τρία στη σειρά
α) Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο
β) Φίλα το βάτραχό σου
γ) Κλεμμένη ζωή

Καλά στο τρίτο είχα κοιμηθεί πλέον. Τώρα τ' αλλάξανε κι έτσι βλέπω μόνο το βάτραχο και το "10" τις Πέμπτες.

Αμαρτία ειπωμένη ουκ εστιν αμαρτία!

APSOY said...

Θα σου πω εγώ.
Ο Πέτρος Μπουλάς, τα έχει με την Ρεγγίνα που όμως δεν είναι φίλη με την Έλσα, αλλά έγιναν γιατί είναι η ερωμένη του άντρα της, όπως και με την αρραβωνιαστικιά του με την οποία κερατώνει μέχρι και τη Δανδουλάκη που παραδόξως δεν είναι στο καστ!!!

υγ(απλά σενάρια - όπως και στις παλιές, καλές επιθεωρήσεις με τον Βασίλη Τσιβιλίκα!)

υγ(ΜΠΡΑΝΤΖΕΛΙΝΑ??? Είναι τ-έ-λ-ε-ι-ο!!!)

υγ(εμένα μου άφησες μελανιά!)

αψου! :)