15 July 2008

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ ή αλλιώς ΣΤΟΝ ΑΠΟΠΑΤΟ ΜΕ ΧΑΡΗ

Ποτέ δεν μου άρεσαν οι Δευτέρες και φυσικά ούτε και τώρα προτίθεμαι να αλλάξω τη διάθεση μου προς μια μέρα που εκ προοιμίου αναφέρεται ως Β……

Σήμερα είναι Τρίτη και είναι όλα πάλι στη θέση τους

Το βράδυ της περασμένης Πέμπτης αφού ό,τι μπορούσε πήγε στραβά, μέτρησα 30 πλακάκια από την πιάτσα των ταξί της Ικτίνου για να βρεθώ στο μικρό Διατηρητέο όπου οι αγαπημένοι μου συν –μπλόγκερς με περήφανο αρχηγό την σουπιά Mad έπιναν τα αποθέματα του bar μεταμορφωμένα σε mohito με τροπική βλάστηση
Δεν άργησα να εναρμονιστώ με το γενικότερο κλίμα και αφού ανταλλάξαμε αηδιαστικές φιλοφρονήσεις για τα blogs μας ήταν θέμα χρόνου οι trash συζητήσεις να γίνουν το αγαπημένο topic της βραδιάς με περήφανο αρχηγό την σουπιά mad…
Αφού σκούντηξα όσο μου επέτρεπε το ξεκαρδισμένο μου γέλιο τον απίθανο Wrong Guy χωριστήκαμε προς διάφορες κατευθύνσεις και η Legally blonde νομιμοποιήθηκε να μεταφέρει το νέο σκούρο καστανό μου κεφάλι στο σπίτι

Στο αυτοκίνητο βρισκόταν φυσικά και η Dora Τsirka και σε αυτό το όνομα και μόνο υπόσχομαι να σταματήσει η επίθεση επιπέδου και πνεύματος από αυτό το ποστ...

Το πρωί με έπιασαν τα γέλια καθώς ερχόμουν στο γραφείο.

Ήταν μια από τις σπάνιες περιπτώσεις που δεν πήρα ταξί για τα 3,5 μέτρα απόστασης που έπρεπε να διανύσω και τρύπωσα στα αγαπημένα μου στενά.
Περπάτησα μπροστά από τα μαγαζιά με τα λευκά είδη και αναρωτήθηκα αν κι εγώ ποτέ θα έβλεπα τις βιτρίνες με πραγματικό ενδιαφέρον, όπως μάλλον κάθε κορίτσι ,προσπαθώντας να ταιριάξω το κρετόν της κουρτίνας με το σεντόνι που καλύπτει το σουμιέ του κρεβατιού
Μου απαγόρευσα τις περιττές σκέψεις αποφασίζοντας πως ήδη πολύ μου έπεφτε που ήξερα τι σημαίνει κρετόν και συνέχισα την βόλτα μου , όταν το μάτι μου έπεσε στις ειδικές βαμβακερές θήκες από ύφασμα που σκοπός της άχαρης ζωής τους είναι να φιλοξενούν το χαρτί υγείας μέχρι να βρεθεί κάποιος να το χρησιμοποιήσει

Αναρωτήθηκα ποιο νοσηρό μυαλό μπορεί να ενδιαφέρεται αν το χαρτί υγείας θα έχει τέτοια τύχη και από τη μια στιγμή στην άλλη να ξεπέφτει από μπιμπελό σε απλό κωλόχαρτο

Έκανε μόλις 5 ευρώ και μπήκα στον πειρασμό να το αγοράσω για την χαρά και μόνο των 3 δευτερολέπτων φρίκης που θα έβλεπα ζωγραφισμένη στα πρόσωπα των συναδέρφων μου στο περιοδικό που θα έβλεπαν τα Manolos και τα Louboutin τους να το συναναστρέφονται
Τελικά προτίμησα να κρατήσω τα χρήματα και να τα εξαργυρώσω σε 5 κεράσια ή όσα έφταναν να αγοράσω από τον μικροπωλητή της επόμενης γωνίας ,που πάντα μου βάζει λίγα παραπάνω ,κάνοντας ότι δήθεν του ξεφεύγουν στο ζύγισμα

Ανησύχησα όμως που δεν τον βρήκα στο συνηθισμένο του πόστο.
Ευχήθηκα να τον είχε πάρει ο ύπνος και γι αυτό το καρότσι του να είχε μείνει άδειο από τραγανά κεράσια και μοσχομυριστά νεκταρίνια

Συνέχισα ακολουθώντας την μυρωδιά από κύμινο που με τραβούσε από την επόμενη γωνία και περνώντας δίπλα από το σακί που ξεχείλιζε έκλεψα μια πρέζα που την έτριψα στο χέρι μου

Όποιος και να περνούσε δίπλα μου από δω και στο εξής θα μακάριζε τον τυχερό που το μεσημέρι θα έτρωγε σμυρναίικα σουτζουκάκια....

14 comments:

An-Lu said...

Αν φτιάξεις σουτζουκάκια...φέρε κι από δω μια μερίδα ;-)

Jimmy Rose said...

και να βάλεις μπόλικο κύμινο, να μυρίζει όλη η γειτονιά...
(να ζητήσω να στείλεις μερίδα στην Αθήνα, θα ήταν μάλλον κατάχρηση, οπότε το ξεχνάω).

ΠΑΥΛΟΣ said...

Ε όχι και σουπιά ο mad!!!! Μάλλον σε μουχρίτσα μου κάνει!!!

La Gigi said...

χμμ δεν ξέρω τι σημαίνει κρετόν...
άσε που το έσβησα 3 φορές γιατί αντί για κρετόν έγραφα κρουτόν.
δε βαριέσαι τουλάχιστον ξέρω τι είναι η κουρτίνα :))

greekmedianews said...

Θέρος είναι, θα περάσει... Υπομονή βρε Χριστινάκι...

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Για τη συνάντηση της Πέμπτης έχω να πω ότι ήταν καλύτερη και πιο χαλαρή από την προηγούμενη. Όσο για τον mad, επιμένω ότι είναι ένα παιδικό μουτράκι με τρυφερό βλέμμα κι ας λέτε εσείς ό,τι θέτε..

maria λεμονατη! said...

'προσπαθώντας να ταιριάξω το κρετόν της κουρτίνας με το σεντόνι που καλύπτει το σουμιέ του κρεβατιού'

απ'αυτα σου τα λογια κανατακι καταλαβα ή οτι δεν μεσολαβει στρωμα αναμεσα στο σουμιε και το σεντονι ή οτι υπαρχει κοριτσι που οντως προσπαθει να ταιριαξει το σεντονι που μπαινει αναμεσα στο σουμιε και το στρωμα με το κρετον της κουρτινας.
δεν βγαζω ακρη. λες να φταιει που δεν ξερω τι θα πει κρετον;

Ταχυδρόμος! said...

Σουτζούκακια να δω και τί άλλο..

patsiouri said...

Πες μου πως δεν ξέρεις να φτιάχνεις σουτζουκάκια, πές το μου!

kanataki said...

patsiouri
φυσικά και δεν ξέρω
ξέρω όμως να τα τρώω

υγ και αυτό κι αν είναι αξιέπαινο!


ταχυδρόοοοομε
ο καταλληλος ασθενής είναι εκείνος που έχει ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ...


maria λεμονάτη
κάπως έτσι πήγε στράφι και η θεωρία της σχετικότητας και ακόμα να ανακαλύψουν το ταξίδι στο χρόνο..

υγ τι τα θες?


dora tsirka
μην σας ακούσει μόνο και πάρει αέρα,καήκαμε...


greekmedianews
για φαντάσου να περάσει και να παρακαλάμε να ταν κι αλλο...


melissoula
και πιστέψτε με είναι ακριβώς ό,τι πρέπει να ξέρετε
υγ τι τα θέτε εσείς τα κρετόν μέλισσα πράμα...


pavle
ωραία. θα αλλάξουμε το ότι πετάει και ότι κολυμπάει, σε ότι πετάει και ότι σέρνεται
υγ ή δεν σέρνεται η μουχρίτσα και πετάει και αυτή??


jimmy rose
μα και σεις να πιστείτε ότι το κύμινο θα εμπαινε όντως σε σουτζουκάκια???

υγ ντροπή
υγ για τέτοια με έχετε??


an-lu
οκ
υγ αν φτιάξω...

mitsi said...

ή αλλιώς ανταποκρίτρια του mad...
μίλησα πριν λίγο μαζί του (γιατί δεν αντέχει χωρίς ενημέρωση για το blog του)!
Δεσποινίς Κανατάκη έχετε πολλά φιλιά από το mad!


PS είναι και σουπιά κ μουχρίτσα μαζί (αυτή είναι δική του δήλωση)

Greca said...

χαιρετω...
χαιρομαι που σε ξαναβρισκω...
σαν πολιτικη κουζινα@blogspot μου εκανε αυτο με τα μπαχαρικα.. αν θες συνταγη παντως "σφυριξε"....
αα και το αλλο... για 3,5 μετρα ταξι?>??? εχουμε κερδισει το τζοκερ και δεν το λεμε.... ?
τα φιλια μου....

ειρηνη

KitsosMitsos said...

Οι παρορμητικές αγορές καλά είναι να γίνονται για να έχεις μετά όλο το χρόνο να σκέφτεσαι τι παλιόμπιπμπιπ έκανα ο παλιομπίπμπιπ